Cageman":2wnudrql said:"Mooie tekken arcade namco kast start op en als hij is opgestart hoor je het spel ook draaien op de achter grondt maar krijg geen beeld"
Wat beheersen we de Nederlandse taal toch ook lekker hier in Nederland he. Wat een gedrocht van een advertentie toch weer.
En "achter grondt"? Grapje toch zeker..
:mrgreen:
Controlpanel klopt wel, volgens mij. Zo stond deze kast ook in Play-In (een arcade) in Amsterdam in 1994.retrocab":3ivsywfs said:in mijn ogen best een koopje ,maar controlpanel klopt op de foto niet helemaal!!!!
Jinxz":2sknsw02 said:Tja en ik begrijp het echt niet... In NL hebben we toch een fatsoenlijk niveau scholing? Ik ben zelf dyslectisch (en trots op) en corrigeer m'n fouten voordat ik op "plaats advertentie" druk.
Da Dude":3c77zx8k said:Ik heb geen auto waar die inpast. Maar hij is gratis
Ophalen zou ik zeggen:
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
sombetzki":26ioaxvd said:Jammer. Ben er 2x geweest, Tilburg is helaas te ver weg om vaker te gaan, maar heb me prima vermaakt toen ik er was. Iemand van haar die Terminator Salvation en Let's Go Jungle DX nog kunnen scoren? Vooral Let's Go Jungle vond ik een vette game.
Akuma2000":g4lfnymw said:Ik had wel interesse in die OK Baby candy van ze, maar is nu al gereserveerd zie ik.
Had je die nog bekeken?
Akuma2000":5l8izkgm said:heheehe beter dat ie gereserveerd is door iemand anders dus![]()