retrocab
Candy Cab Regular
hey luitjes
hij staat in den bosch heb contact gehad kost 140
in mijn ogen best een koopje ,maar controlpanel klopt op de foto niet helemaal!!!!
ik heb al machines genoeg dus laat deze ff gaan
gr robert
ps ik wil best voor iemand er langs gaan om te kijken
hij staat in den bosch heb contact gehad kost 140
in mijn ogen best een koopje ,maar controlpanel klopt op de foto niet helemaal!!!!
ik heb al machines genoeg dus laat deze ff gaan
gr robert
ps ik wil best voor iemand er langs gaan om te kijken

