What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Het lijkt erop of die kast daadwerkelijk een race heeft gereden...door een polder in gruwelijk rot weer.

Ik kan ZO pissed worden op dit soort lui... inderdaad 1 focking minuut een doekje erover en klaar. Tuurlijk zit er nog wat werk aan maar als je nieteens de moeite wilt nemen om 'm fatsoenlijk te presenteren dan ben je de knaken niet waard.
:vomit:

Heb gelijk even foto's van de cart wel aangevraagd :D Was er zelf niet op gekomen.

En nja inderdaad zonde van die race kast maar als ik naar de achtergrond kijk is het niet alleen de kast dat opgeruimd en gepoetst mag/moet worden :P

Vaak doen ze dat met opzet ( niet oppoetsten) ze denken dat kopers dan denken, als ik hem schoonmaak heb ik een juweeltje.
En door het stof zie je nog minder krassen.
In dit geval is het laksheid te top

Marcosan30":22dvpdok said:

Mogelijk voor uitbreiding van de daytona USA muur :D

Svp niet meer van zulke berichten plaatsen Marco, the thing inside of me wants to expand.... Aaaarghhhh..... Twinracer.... Argghhh maybe... no... yes... maybe.... uhm ik denk ja op termijn. :D

Marcosan30":1rg01xmj said:
Rustig kerel :mrgreen: niet zo hebberig je hebt reeds een beauty van een cab :D

Dat is een vaststaand gegeven. Maar arcade hardcore to da bone blijft rondgieren in mn bloedbanen.... Ik neem niet snel te snel beslissingen though 😉

Marcosan30":19l7sgbz said:

Mogelijk voor uitbreiding van de daytona USA muur :D

Is op 15 minuutjes van mijn deur :-)
Mailtje gestuurd om eens te gaan kijken...

Back