Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Ik kan ZO pissed worden op dit soort lui... inderdaad 1 focking minuut een doekje erover en klaar. Tuurlijk zit er nog wat werk aan maar als je nieteens de moeite wilt nemen om 'm fatsoenlijk te presenteren dan ben je de knaken niet waard.
:vomit:
Vaak doen ze dat met opzet ( niet oppoetsten) ze denken dat kopers dan denken, als ik hem schoonmaak heb ik een juweeltje.
En door het stof zie je nog minder krassen.
In dit geval is het laksheid te top
Reserve onderdelen galore, vooral voor racers. Gelukkig staan die er genoeg in het Ngc
Misschien iets voor de boys van het Ngc, als er iets van de prijs afgaat :mrgreen: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Svp niet meer van zulke berichten plaatsen Marco, the thing inside of me wants to expand.... Aaaarghhhh..... Twinracer.... Argghhh maybe... no... yes... maybe.... uhm ik denk ja op termijn.