What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Umdlye":ch5w0996 said:
die ziet er netjes uit... :shock: toch even nadenken...

Overgespoten, en niet heel secuur zo te zien

Jij wilde niet eens een gratis naomi hebben in betere staat, ga je er nou 200euri aan uitgeven? ><
 
Derrick":2na5dno5 said:
Rorsach":2na5dno5 said:
Die halve sega rally wil ik wel voor 200 eur ;D

Ik koop de twin voor 300 maar ik ben nog een keer 300 kwijt voor het vervoer. 241 voor de huur en dan de diesel nog. Niet de goedkoopste manier iig om zo'n ding op te halen: http://autoverhuur.bo-rent.nl/verhuis-e ... details/57

Dus ik vermoed 300 per stuk kosten ze dan. Ik dacht ik verkoop de originele PCB's en dan houd ik de twin gewoon intakt. Ik kan het anders ook niet financieren. Als het duur is verkoop ik er 1 denk ik.

Kan ik niks tegenin brengen. Ik wou dat ik het eerder had gezien, zover rijden is het voor mij niet ;)
 
En toch is dat een geinige kast als je de ruimte hebt en een zeer vermakelijke game ;)

Als de vereniging er zou zijn, dan had ik hem opgehaald.
 
Jeez vet man! Dat is er echt eentje voor de vereniging. Laten we hopen dat ie er nog een tijdje staat, dan kunnen we dat serieus overwegen. Kom je niet vaak tegen!
 
Psykick":17zgi6gq said:
Laten we hopen dat ie er nog een tijdje staat, dan kunnen we dat serieus overwegen

+1!

Heeft Beatmaster-P zijn driving cab ook niet van deze verkoper gekocht? Ik herken de plaatsnaam..
 
Ja klopt, that's the guy ;)
We kunnen hem evt. tegen betaling laten bezorgen. Hij heeft zelf ook een flinke VAN namelijk ;)
 
Cageman":2rx4hb7y said:
Vind het wel een vette aanwinst. Misschien iets van de prijs af ;-)

vind m ook wat aan de hoge kant prijstechnisch, kan best wat vanaf
 
Hebben jullie Die Mame sega universal nog gezien op marktplaats.
Voor maar 1250 euro :shock: :shock: :shock:

Zal die hem ooit verkopen???? Lijkt me niet voor die prijs.
 
Back
Top