What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Iemand nog interesse in een Hydro Thunder: http://tinyurl.com/7qvxnjm

Opa5C.jpg

Ja is onwijs duur. 2keer de nieuwprijs, en daar zit dan ook nog eens meer bij dacht ik...

Maar je kan dan wel internetten op de cab :|

Het is gewoon een verkrachte Naomi met een cheapo PC erin. Zelfs de monitor (die perfect zou werken met een Mame PC) heeft die eruit gegooid en vervangen door een tv.
En wat the hell is een SVCD aansluiting?

"- TV bediening hangt aan de zijde van het controlpanel los, deze moet nog opgenomen worden in het bord (alhoewel je er bijna geen last van hebt).
- Monitor dient beter bevestigd te worden aan kast, in staande configuratie is dit geen probleem omdat de monitor in de kast 'ligt' maar bij vervoer zou dit beter bevestigd moeten worden. Dit is een kwestie van een paar staalplaatjes er tussen zetten, iets wat ik nog wel kan doen eventueel."

Allemachtig, man. 750 euro? En wederom de gevreesde Happ sticks.. op een Naomi cab.. pfffffff...

Gevaarlijk ding dus. :shock: Monitor staat waarschijnlijk gewoon op de plastic achterkap ipv netjes in een sega frame gehangen. En aan de fucking asbak te zien op het controlpanel van Chinese makelaardij dus geen origineel Sega. (Niet dat dit nu nog uitmaakt) Origineel kwamen deze bakken met Philips/LG en rodotron trisync chassis trouwens. Dezelfde als in sommige E3's.

Wat nobel weer van je Arjan!

Wat een schitterende collectie, maar ik ben geen verzamelaar en zal het denk ik ook nooit worden.
Zo hier en daar wat dingetjes die ik leuk vind of iets met sentiment en meestal gaat het dan toch weer de deur uit.
Als je het geld kan missen is het een mooie kans, alleen zou ik wel wat van de prijs af lullen ;)

Rorsach":21l2nw1h said:
Die halve sega rally wil ik wel voor 200 eur ;D

Ik koop de twin voor 300 maar ik ben nog een keer 300 kwijt voor het vervoer. 241 voor de huur en dan de diesel nog. Niet de goedkoopste manier iig om zo'n ding op te halen: http://autoverhuur.bo-rent.nl/verhuis-e ... details/57

Dus ik vermoed 300 per stuk kosten ze dan. Ik dacht ik verkoop de originele PCB's en dan houd ik de twin gewoon intakt. Ik kan het anders ook niet financieren. Als het duur is verkoop ik er 1 denk ik.

Back