What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Bekende cab :) Deze is van mij geweest haha

Ik had die cab op mijn beurt weer van Ken gekocht .. Cab is in prima staat btw. Prijs vind ik aan de hoge kant
 
Die lui bij Pinball Palace zijn gestoord :lol:
Prijzen daar zijn echt belachelijk hoog.
 
almighty":n7clkika said:
Die lui bij Pinball Palace zijn gestoord :lol:
Prijzen daar zijn echt belachelijk hoog.
Daar heb je gelijk in,maar de prijzen op zijn website kloppen niet.Ik ben wel eens bij m geweest en die prijzen zijn van een aantal jaar geleden.Ik heb zelf mijn neo 6 slot bij hem gekocht met 6 games,voor een redelijke prijs.
De prijs lijst van zijn neo spellen klopt ook geen kut van,best jammer.Het is geen onaardige gozer,maar hj moet wel zijn huiswerk gaan doen.
 
Hij staat echt op Euro 100,- nu. Je hebt toch niet echt??? :o
 
Ik heb ook maar even een bod uitgebracht :O echt een mooi afgewerkte kast :)

Denk wel dat die er 800 of meer voor hoopt te vangen tho :)


*edit* De vraagprijs is 2500 :O

1500 had ik kunnen begrijpen maar 2500 is toch wel erg veel (maarja de kast is dan ook wel erg mooi :D )
 
Baris":1lmc4sbm said:
Ik heb ook maar even een bod uitgebracht :O echt een mooi afgewerkte kast :)

Denk wel dat die er 800 of meer voor hoopt te vangen tho :)
ja 800 knikkers :lol:

Het is en blijft een lelijke woody.
 
Back
Top