What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Redneck":39njp30b said:
goatboy":39njp30b said:


whaaaaaa! en de prijzen zijn ook zo gek nog niet dacht ik.
Ziet er mooi uit allemaal, is er niemand hier die er liefhebber van
is?

20-50 euro per stuk, maar als ik dan vraag om de prijzen van een paar spellen is bijna alles 50. Weet eigenlijk niet of dat een goede/slechte prijs is voor deze spellen.
 
ik zou gewoon proberen een deal te maken, tien voor 300 ofzo.
 
Psykick":1gc3ii02 said:

Zeer vet, maar ver buiten mijn pricerange :(
Voor degene onder ons die niet weten waar ze het verstoppen moeten is dit echt een ultrawrede kast!

Woah! :shock: Fucking hell zeg!! Lindy hardware! Erg cool maar ook voor mij te hoog gegrepen. :(

Heeft ook nog ander leuk spul. Een VT3 met Lindy!!!!!! Naomi Uni met zeker een Sanwa PFX. Misschien doe ik wel een bod. Zo te zien heeft Melvin deze ook gevonden ;) (niet genoeg cabs zeker?)

Thanks!
 
goatboy":2vz74k6i said:
Psykick":2vz74k6i said:

Zeer vet, maar ver buiten mijn pricerange :(
Voor degene onder ons die niet weten waar ze het verstoppen moeten is dit echt een ultrawrede kast!

Woah! :shock: Fucking hell zeg!! Lindy hardware! Erg cool maar ook voor mij te hoog gegrepen. :(

Heeft ook nog ander leuk spul. Een VT3 met Lindy!!!!!! Naomi Uni met zeker een Sanwa PFX. Misschien doe ik wel een bod. Zo te zien heeft Melvin deze ook gevonden ;) (niet genoeg cabs zeker?)

Thanks!

hahaha die cab hoef ik niet alleen de hardware cab verkoop ik wel weer alleen die gozer wilt er veel ste veel voor hebben wou een deal met em maken met die afterburner climax en vt3 voor 2500 euro komt i aan met 3750 wat denk je zelf dus wou ik die afterburner laten liggen vraag ik los die vt3 1250 euro jah denk het ook jah het is de eerste versie lind om de rest te spelen heb je nog 2 nieuwe kaarten nodig weer 500 erbij ik wou hem 900 uiterst geven maar dat wou die niet, is gewoon een handelaar die doet alsof die verzamelaar is :?
 
gay station, die gedrochten stonden ook op de beurs laatst :twisted:
 
Dat waren die omgebouwde Photobooth kasten... Zag er natuurlijk niet zo gelikt uit als een echte candycab, maar toch, ik kon hun werk wel waarderen... Zet zo'n kreng in een Centerparcs VIP huisje en je hebt lol... Was trouwens ook een aardig gast... Blijft echter een photobooth-playstation... meer niet.
 
Back
Top