pooyan":2u1whsoo said:Iemand nog ergens € 210 liggen voor een klein postertje, beetje plastic en een kartonnen doosje?
Kijk dan gauw hier: http://shmups.system11.org/viewtopic.php?t=25777
Ben ik nou gek, of weet ik mooie dingetjes niet op hun waarde te schatten?
goatboy":19zqj5va said:
game is geweldig en de cab zelf is echt niks bijzonders.mustbeDreaming":2c9pqtcu said:Is dit niet een hele populaire kast?
Simpsons 4player arcade
Redneck":39njp30b said:goatboy":39njp30b said:
whaaaaaa! en de prijzen zijn ook zo gek nog niet dacht ik.
Ziet er mooi uit allemaal, is er niemand hier die er liefhebber van
is?
Psykick":1gc3ii02 said:Loading…
link.marktplaats.nl
Zeer vet, maar ver buiten mijn pricerange![]()
Voor degene onder ons die niet weten waar ze het verstoppen moeten is dit echt een ultrawrede kast!
goatboy":2vz74k6i said:Psykick":2vz74k6i said:Loading…
link.marktplaats.nl
Zeer vet, maar ver buiten mijn pricerange![]()
Voor degene onder ons die niet weten waar ze het verstoppen moeten is dit echt een ultrawrede kast!
Woah! :shock: Fucking hell zeg!! Lindy hardware! Erg cool maar ook voor mij te hoog gegrepen.
Heeft ook nog ander leuk spul. Een VT3 met Lindy!!!!!! Naomi Uni met zeker een Sanwa PFX. Misschien doe ik wel een bod. Zo te zien heeft Melvin deze ook gevonden(niet genoeg cabs zeker?)
Thanks!