A
Anonymous
Guest
Gameholic":2vbjnujn said:Co-op is ie meesterlijk. Ik heb zeggen en schrijven 10 min alleen gespeeld en de rest van de campagne samen met een maat.
Echt meesterlijke game
Ik kan je niet meer gelijk geven. Ik heb de game gisteren uitgespeeld met een maat. Heerlijk die co-op!