What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gears of War is overschat

Ik vond Act 3 het mijnenlevel het meest irritante. Vooral die schreeuwende klote beesten ;)

Maar het stuk hierna is pas smullen!! Dus bereid je vast voor op nog een paar hele toffe ervaringen...
 
Hoe kan het nou toch dat ik mij er na een sessie totaal niet toe kan bewegen om deze game weer aan te zetten? Had er een FPS van gemaakt en het had anders geweest. De gameplay is niet toegankelijk genoeg om even snel een potje aan te knallen. Ik vind het rennen trouwens ook irritant gedaan, ik werd er bijna misselijk van.
 
Ken":36ayd62x said:
Hoe kan het nou toch dat ik mij er na een sessie totaal niet toe kan bewegen om deze game weer aan te zetten? Had er een FPS van gemaakt en het had anders geweest. De gameplay is niet toegankelijk genoeg om even snel een potje aan te knallen. Ik vind het rennen trouwens ook irritant gedaan, ik werd er bijna misselijk van.

Ik ben het maar weer eens met Ken eens. Ik heb het zoal niet op stoere, kaalgeschoren mariniers die de wereld moeten redden. Ik vond de gameplay idd iets te stijf maar dat zie je wel vaker met third person shooters. Ik heb wat single player gespeeld, daarna behoorlijk veel co-op en dan had ik het wel gehad. Heb hem intussen alweer verkocht. Moet wel zeggen dat dit grafisch het beste was dat ik tot nu toe gezien heb.
 
Back
Top