Ken
High Score Hunter
Ben ik de enige die totaal niet onder de indruk is van Gears of War en het de meest overschatte titel van het jaar gaat vinden? Wat ik er tot nu toe van heb gezien ziet het er aardig uit maar het lijkt me gewoon echt niet leuk om te spelen. Vooral als de 'tegenstander' dichtbij staat ziet het er gewoon klunzig uit, het gooien van granaten is lomp en dan nog de typisch Amerikaanse kreten tussendoor. Had hier gewoon een fps van gemaakt, had het domme geleuter weggelaten en het had nog wat kunnen worden. Maar de wereld redden door constant achter een muurtje te schuilen...?