What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Games & Parts

Psykick":3ae3r7wi said:
Werd eens tijd hehe ;)

Hoeven we ze niet meer uit verre landen te laten komen ;)

Precies... heb er extra lang over gedaan 😉

Heb er behoorlijk wat tijd in moeten stoppen om het uit te vogelen... ASM code en Compilers... maar heb zojuist mijn eerste werkende ZeroPIC kunnen branden... en het werkt 8)

Kan nu ook een specifieke ABC.bin of XYZ.bin versie maken voor CF-Boot... maar daarover later meer 😉

Lekker bezig Antoine! Wanneer kom je een keer in het NGC langs? Kunnen we ff beetje babbelen!

Je images laden niet. Ik heb interesse in de naomi marquee en stool. Pm me anders even de foto's

Chapddr":p2oc9lyi said:
Je images laden niet. Ik heb interesse in de naomi marquee en stool. Pm me anders even de foto's

Hier geen probleem met de images?

Anyway, kan geen foto's sturen via PM; stuur me anders even jouw email-adres via PM, dan stuur ik ze toe.

elmasacretum":2govzbx7 said:
Ik had graag de Sega Naomi Marquee holder van je overgekocht.
Ik stuur je nog pm met details.

Sega Naomi Marquee holder verkocht aan elmasacretum.

Ik vind die stool echt heel gaaf! Waar kan je die kopen (ik heb op zich interesse maar wil er graag twee hebben)

P-Nut":3bcphfnx said:
Ik vind die stool echt heel gaaf! Waar kan je die kopen (ik heb op zich interesse maar wil er graag twee hebben)

Even opgezocht; heb 'm destijds hier vandaan.

Toegevoegd:

Sega Naomi 1 Mainboard (inclusief mounting-legs) + BIOS naar keuze
Sega JVS I/O Control Board Type 1 [837-13551-92]
Sega JVS to Jamma Converter Rev.B [838-13683-93]

Vandaag is de Taito Vewlix F verkocht en opgehaald door een nieuwe trotse eigenaar uit Belgie.

Back