A
Anonymous
Guest
:mrgreen:
Thanks voor de snelle actie, cheers..Ahoud":2uleo5pv said:Sega Naomi2 Mainboard + BIOS naar keuze - SOLD
Trailblazer":241vr56x said:Arggggggh, grmble......NEE.....devil down!!!! Mmmmm die Vewlix brengt vreemde krachten in me los. Pracht apparaat!!!!!
Da Dude":3jsjlfjd said:Ik heb de vewlix bij je gezien. als ik het geld ervoor had.....
Ahoud":hlg5qcmd said:Da Dude":hlg5qcmd said:Ik heb de vewlix bij je gezien. als ik het geld ervoor had.....
De prijs is volgens mij behoorlijk scherp, maar... het blijft een klap met geld, dat zal ik niet ontkennen. Wie het ervoor over heeft, krijgt wel iets moois. Zoals je zelf gezien hebt, staat hij er rete-strak bij. Redelijk uniek in NL, volgens mij. Echt iets voor de liefhebber.
Psykick":2ec0fuvo said:Als je er een Taito Type X2 bij zit is het een prijs naar waarde, maar zonder is het zeker geen scherpe prijs, eerder wat een liefhebber (gek) er voor over heeft. Als ik een gek met heel veel geld was het ik het desalniettemin wel gedaan denk ik, leuke aanwinst voor het NGC. Succes met de verkoop anyhow!
rklok":sp1c4ip3 said:Is hij helemaal origineel Japans ? Heb je hem zelf gehaald/over laten komen ?
Ahoud":2yv32van said:Nu Jinxz met zo'n mooie aanbieding komt, kan ik natuurlijk niet achterblijven
Een eenmalige price-drop om het jullie extra moeilijk te maken 8)
Jinxz":167h6uh7 said:Ahoud":167h6uh7 said:Nu Jinxz met zo'n mooie aanbieding komt, kan ik natuurlijk niet achterblijven
Een eenmalige price-drop om het jullie extra moeilijk te maken 8)
Ja sorry daarvoor. Het zat er al een tijdje aan te komen. Jouw prijs is ongekend voor een F!