What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Games & Parts

Arggggggh, grmble......NEE.....devil down!!!! Mmmmm die Vewlix brengt vreemde krachten in me los. Pracht apparaat!!!!!
 
Trailblazer":241vr56x said:
Arggggggh, grmble......NEE.....devil down!!!! Mmmmm die Vewlix brengt vreemde krachten in me los. Pracht apparaat!!!!!

Generally avoid temptation unless you can't resist it 😉
 
Da Dude":3jsjlfjd said:
Ik heb de vewlix bij je gezien. als ik het geld ervoor had.....

De prijs is volgens mij behoorlijk scherp, maar... het blijft een klap met geld, dat zal ik niet ontkennen. Wie het ervoor over heeft, krijgt wel iets moois. Zoals je zelf gezien hebt, staat hij er rete-strak bij. Redelijk uniek in NL, volgens mij. Echt iets voor de liefhebber.
 
Ahoud":hlg5qcmd said:
Da Dude":hlg5qcmd said:
Ik heb de vewlix bij je gezien. als ik het geld ervoor had.....

De prijs is volgens mij behoorlijk scherp, maar... het blijft een klap met geld, dat zal ik niet ontkennen. Wie het ervoor over heeft, krijgt wel iets moois. Zoals je zelf gezien hebt, staat hij er rete-strak bij. Redelijk uniek in NL, volgens mij. Echt iets voor de liefhebber.

Als je er een Taito Type X2 bij zit is het een prijs naar waarde, maar zonder is het zeker geen scherpe prijs, eerder wat een liefhebber (gek) er voor over heeft. Als ik een gek met heel veel geld was het ik het desalniettemin wel gedaan denk ik, leuke aanwinst voor het NGC. Succes met de verkoop anyhow!
 
Psykick":2ec0fuvo said:
Als je er een Taito Type X2 bij zit is het een prijs naar waarde, maar zonder is het zeker geen scherpe prijs, eerder wat een liefhebber (gek) er voor over heeft. Als ik een gek met heel veel geld was het ik het desalniettemin wel gedaan denk ik, leuke aanwinst voor het NGC. Succes met de verkoop anyhow!

Volgens mij moet je toch goed zoeken naar een Vewlix F voor deze prijs... ik heb hem niet gevonden in ieder geval (zeker niet in combinatie met een X2). Waarde is een heel andere discussie; die laat ik maar even voor wat het is...

Mocht het helpen; sta zeker open voor een tegenvoorstel, zolang het maar realistisch blijft.
 
rklok":sp1c4ip3 said:
Is hij helemaal origineel Japans ? Heb je hem zelf gehaald/over laten komen ?

Helemaal origineel Japans, tot aan de muntproef toe. Niet zelf gehaald, maar de persoon van wie ik hem gekocht heb wel...

Nog niet vermeldt, maar even voor de volledigheid:

  • 100% "The Real Deal", geen clone
  • Heeft niet in exploitatie gestaan
  • Is uitgevoerd met de Led Move Strip en Led Marquee verlichtingsoptie
  • Control panel adapter kit
  • Coinbox
  • JPY muntproef (100Y)
  • Originele manual
  • Originele marquee plexi

En... eventueel een mooi bijbehorend origineel Taito bankje erbij te koop(destijds 3 uit Japan laten komen); heb er nog 1 ongebruikt op zolder staan. En voordat ik de vraag krijg; alleen te koop in combinatie met de Vewlix 😉
 
Het is (samen met de Lindbergh cab) natuurlijk wel de crème de la crème van de moderne cabs.

De laatste tijd erg veel geld uitgegeven aan cabs en hardware, dus ik heb er gewoon echt het geld niet voor. Hopelijk vindt deze een mooie nieuwe plek.
 
Moet wel zeggen dat het natuurlijk moeilijk vinden is deze cab, maar ik reken toch ook de persoonlijke waarde i.p.v. alleen de marktwaarde. Qua marktwaarde zit je wel redelijk goed denk ik. Was niet de bedoeling om je sale te bashen, maar meer persoonlijke mening te geven over de waarde van dit soort cabs.

Nogmaals als het geld daar was had ik je wel een voorstel gedaan! Succes!
 
Nu Jinxz met zo'n mooie aanbieding komt, kan ik natuurlijk niet achterblijven 😉

Een eenmalige price-drop om het jullie extra moeilijk te maken 8)
 
Ahoud":2yv32van said:
Nu Jinxz met zo'n mooie aanbieding komt, kan ik natuurlijk niet achterblijven 😉

Een eenmalige price-drop om het jullie extra moeilijk te maken 8)

Ja sorry daarvoor. Het zat er al een tijdje aan te komen. Jouw prijs is ongekend voor een F!
 
Jinxz":167h6uh7 said:
Ahoud":167h6uh7 said:
Nu Jinxz met zo'n mooie aanbieding komt, kan ik natuurlijk niet achterblijven 😉

Een eenmalige price-drop om het jullie extra moeilijk te maken 8)

Ja sorry daarvoor. Het zat er al een tijdje aan te komen. Jouw prijs is ongekend voor een F!

No problem :)

Prijs zou voor een F idd een no-brainer moeten zijn... maar je moet de cash maar even hebben liggen, natuurlijk. Jij ook veel succes; echt een super-actie 8)
 
Back
Top