What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gameroom staat nu echt op stapel.

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Goede keuze over de vloer erik! Veel netter.

Kom graag een keer bij je kijken en gamen. (als t af is dan). :D
 
Nou, afgelopen weekend was het zover, ik had al een tijdje een tijdelijke opslag bij Citybox, waar wat games en meubilair opgeslagen stond en die heb ik leeg gehaald.

Na 3 ritten staat nu alles in mijn gameroom. En dat allemaal terwijl het prachtig weer was om bijvoorbeeld in de tuin te zitten.

P1000696.jpg

En dit was de inhoud van de laatste rit: een SW cockpit, een NAC, een prachtige Asteroids en helemaal achterin, last but not least, mijn eerste cab waar Mame op draait. Dat was alweer in 2003 dat die er kwam en daarmee is deze ziekte begonnen. :D

P1000697.jpg

P1000698.jpg

Helaas lijkt mijn gameroom nu meer een opslagloods. Alles staat kris kras door elkaar. Geen foto´s waard.
 
Kolere wat heb jij veel ruimte man. Er komt toch wel een keer een retro party he!! Neon ook heel mooi.
 
Aankomend weekend wat schuiven, en dan zien we graag de foto's.

p.s. wat een enorme cab is die SW. gaaf man
 
ckong":bsjmcyee said:
En dat allemaal terwijl het prachtig weer was om bijvoorbeeld in de tuin te zitten.
Je gameroom stáát in de tuin; niet zo zeuren hoor ;-)

Erg leuk dat je het nu helemaal kunt gaan inrichten. Wat een genot moet dat zijn om je cabs eindelijk tot hun volle recht te laten komen!
 
ziet er echt ONTZETTEND mooi uit, geeft me wel het magische gevoel wat ik als kind had toen ik in een 80's arcade binnen kwam :D helemaal top dus. :mrgreen:
 
dexx":1eb4gt8m said:
ziet er echt ONTZETTEND mooi uit, geeft me wel het magische gevoel wat ik als kind had toen ik in een 80's arcade binnen kwam :D helemaal top dus. :mrgreen:

Inderdaad Dexx :D deze gevoelens kan ik delen !!!

Eindresultaat komt nu in zicht Eric, helemaal top !!! Ben benieuwd naar de foto's 8)
 
Geen updates nog Ckong?
Ik ben al een tijdje ontzettend benieuwd. :P
 
Nog geen updates mbt mijn gameroom, maar dat zal niet lang meer duren, de boel moet nu maar eens afgemaakt worden. Onder andere ook omdat er weer twee bewoners bij komen volgende week. Yes, volgende week zaterdag weer een roadtripje. Een kleintje deze keer, naar Bremerhaven. Daar wacht een Gyruss cab en een Nintendo VS Unisystem met Dr. Mario. LOL

http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... c=3726.885
 
Anunaki":2bhe8gak said:
ik dacht dat je Dr mario pas met de #2 meekwam Ckong

samen met mijn DK

Was in de eerste instantie ook de bedoeling, maar Dr. Love liet weten dat er nog wel plek was in container #1 voor mijn tweede cab. Dus toen snel gekeken of beide cabs in een boedelbak passen (ja dus) en laten weten dat ik beide cabs dan liever in 1 container heb.
 
Een update, waarschijnlijk de laatste, want de gameroom is min of meer klaar. Nog wat kleine details en zo, maar geen grote dingen meer. Het volgende is in het Engels, want ik heb weinig zin om alles te vertalen.

A lot has been done the last months, not only in the gameroom, but everywhere inside and outside our house. Actually the house almost got a complete overhaul, and the finishing of the gameroom went along with it in the slipstream.

What has been done in the gameroom?

- I finally got electricity over there. We had to dig a trench of 45 meters long and 80 centimers deep, underneath the drive way and through the garden. I didn´t like this at all, but it had to be done. In it went a thick red tube in which a flexible watertube, an electricity cable (carrying 380V) and an UTP cable were drawn to the gameroom.

P1040357_zps78ff25d6.jpg



P1040382_zps164b362e.jpg



P1040395_zps092844c5.jpg




14970856-ce8d-44e9-ba31-e23a90fd2b53_zpsaff15aed.jpg



P1040404_zpsb75925f8.jpg



P1040437_zps4398280f.jpg


After that it was time to do part of the pavement again, along the driveway and in front of the shed:


P1040544_zps8327151f.jpg



P1040549_zpse2ba78db.jpg




P1040590_zpse3d0d05e.jpg




P1040598_zps10f29ed3.jpg




P1040607_zps5c677d19.jpg



Then I started to set up and decorate the gameroom. At the ceiling came 8 TL armatures, with coloured sleeves (red on the outside and blue on the inside). Unfortuntely the next few pictures don´t show the colour of the tubes very good. Anyway, the gameroom is almost done now:

P1040625_zps17582081.jpg



P1040623_zpsde6ed18c.jpg



P1040619_zps42fb0616.jpg



P1040618_zps99cb1733.jpg



P1040612_zpsa991a89f.jpg



P1040621_zps082be145.jpg



P1040610_zps9076ac42.jpg



And the Candy corner:



P1040614_zps05f24a08.jpg



P1040615_zps07257c17.jpg



P1040617_zps57942f7c.jpg



I now have room for 20 classic cabs and 3 Candy´s, which means that there still is one empty spot, for Juno First. One more thing to do is to find a nice solution for a music system. Does someone have a good idea for a solution that takes little space (recently I saw a very nice and tiny wall (CD) jukebox  which needs little space)?
 
Super ruimte! Leuk dat het af is en je d'r van kan gaan genieten!
Hoe groot is eigenlijk de schuur waar de cabs in staan?
 
R.E.S.P.E.C.T., hoe vet is dit dan!!!!!!!!!!!!!!!!! Wonderschoon! Wat een aanwinst voor jezelf maar ook voor de NL arcade scene. Prachtig ingericht, nu al, en vette fill up stuff...

Diepe buiging, echt dikke dikke hardcore dit!!! N-Joy!!! (ps. we komen graag eens langs met eeen aantal Nozoms denk ik 😉 )
 
heilige poep.

Wat een waanzinnig resultaat, Erik. Ik sluit me verder bij Trailblazer's post aan ;-) :mrgreen:
 
Back
Top