Baki":w65gykwm said:Ik heb ook een fami micro en het scherm mag dan klein zijn. Het is echt super criskpy en clear, wat je ook nog zelf kan afstellen. Dan nog het feit dat je er zelfs mp3 op af kan spelen. Ligt lekker in de hand ook, ik vind em top!
DreamerNL":2go1fm3q said:Ik vind dit eigenlijk echt zo'n hebbeding, niet om mee te spelen...volgens mij is ie gewoon te klein.
Gameholic":hngwpkqu said:Nou die Famicom heeft anders wel een hele coole achterzijde;
![]()
Dus als ik hier nu een silver faceplat eropzet heb je wel een ultieme coole rode achterkant![]()
Maar je zal er geen spijt van krijgen iig