What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Game Boy Micro ervaringen

Rano

TATE Mode Pilot
Heeft iemand hier een Game Boy Micro? Ik zit te twijfelen of ik er eentje zal kopen. Ik vraag me af of het wel lekker speelt. De SP vond ik namelijk veel minder lekker spelen dan de orginele GBA. Is het scherm niet te klein?
 
Ik heb er meerdere malen mee gespeeld en het schermpje is wel erg helder.
Absoluut een betere optie dan de normale SP en die Famicom editie is natuurlijk wel helemaal de shit.
 
Ik heb nu sinds een aantal weekjes ook de befaamde Famicom version en ik moet zeggen dat de Micro erg lekker in de hand ligt, het beeldscherm ultiem crispy is en dat de Micro natuurlijk ultiem portable is. Lekker makkelijk in het zijde hoesje doen en vervolgens in je binnenzak steken.

Tevens vind het fijner om een GBA game op een GBA/GBM te spelen dan op een DS.. maar dat is mijn persoonlijke mening
 
Ik denk dat ik er ook een ga halen dan. Net wat Gameholic zegt, de NDS is gewoon niet lekker om GBA games te spelen. Zo'n micro ziet er ontzettend slick uit. Maar eerlijk gezegd vind ik die famicom editie maar lelijk. Dan vond ik de Famicom SP mooier.

Ik denk dat ik voor een US zwarte ga.
 
Nou die Famicom heeft anders wel een hele coole achterzijde;

gb-micro-famicom1.jpg


Dus als ik hier nu een silver faceplat eropzet heb je wel een ultieme coole rode achterkant :P

Maar je zal er geen spijt van krijgen iig
 
Ik heb ook een fami micro en het scherm mag dan klein zijn. Het is echt super criskpy en clear, wat je ook nog zelf kan afstellen. Dan nog het feit dat je er zelfs mp3 op af kan spelen. Ligt lekker in de hand ook, ik vind em top!
 
Ik vind dit eigenlijk echt zo'n hebbeding, niet om mee te spelen...volgens mij is ie gewoon te klein.
 
Baki":w65gykwm said:
Ik heb ook een fami micro en het scherm mag dan klein zijn. Het is echt super criskpy en clear, wat je ook nog zelf kan afstellen. Dan nog het feit dat je er zelfs mp3 op af kan spelen. Ligt lekker in de hand ook, ik vind em top!

Enkel met Play Yan Micro toch?
 
DreamerNL":2go1fm3q said:
Ik vind dit eigenlijk echt zo'n hebbeding, niet om mee te spelen...volgens mij is ie gewoon te klein.

Nee dat is ie dus niet.. je drukt de schouder knoppen niet aan de buitenzijde (de hoeken) in maar meer aan de binnenkant.. dus dat betekent dat je je vingers niet krom hoeft te houden..

echt wel een comfortabel dingetje
 
Ik heb hem besteld bij e-plaza dus op de release wordt die voor mij, maar doet dat kleine scherm geen pijn aan je ogen omdat je steeds op zo'n klein iets moet concentreren?
 
Nee op zich niet.. heb er nooit echt last van gehad eerlijk gezegd.

Misschien als je een kater hebt :) Nee ik vind de GBM echt een prima apparaatje en gewoon de meest slicke GBA die er is. Het speelt bijna net zo goed als de originele GBA...
 
Gameholic":hngwpkqu said:
Nou die Famicom heeft anders wel een hele coole achterzijde;

gb-micro-famicom1.jpg


Dus als ik hier nu een silver faceplat eropzet heb je wel een ultieme coole rode achterkant :P

Maar je zal er geen spijt van krijgen iig

Of zwart. Dan heb je zeker een heftig apparaat! Twijfels.. Oef! :D
 
Back
Top