sombetzki
Bullet Dodger
Chapddr":153iz8wb said:Hey, die 'wall of shame cab' is niet van mij hé! En ik heb hem toen der tijd nog proberen te redden maar het lukte helaas niet.![]()
Daarvoor krijg jij nu een veel betere cab toch? 8)
Chapddr":153iz8wb said:Hey, die 'wall of shame cab' is niet van mij hé! En ik heb hem toen der tijd nog proberen te redden maar het lukte helaas niet.![]()
sombetzki":as47iu54 said:Hey Cas, ben jij btw ook een handelaar ofzo?
Staat me bij dat je die ST-V voor 45 had gekocht... Altijd zuur als bordjes geflipt worden imho, zeker binnen de community