What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

FS: MVS / Naomi / ST-V set (Chap's Sale Topic)

Ja, mijn mame naomi voor al zijn cabs. Was best een goede deal, IMO.

(Jup ik krijg er iets veel beters en anders voor in de plaats :D )
 
Heeft niemand toevallig nog een 2l12b Astro City CP te koop? Ik kan er behalve op Akihabarashop geen vinden en daar krijg ik geen antwoord op mijn mailtjes.
 
Probeer het eens bij richy13 op AO Cas, daar heb ik de mijne vandaan.
 
sombetzki":as47iu54 said:
Hey Cas, ben jij btw ook een handelaar ofzo?
Staat me bij dat je die ST-V voor 45 had gekocht... Altijd zuur als bordjes geflipt worden imho, zeker binnen de community

Ik maak geen winst op deze ST-V set. Die 45 was exclusief VFK en shipping.
 
2 Neo Geo carts aan de set toegevoegd plus Prijzencircus!

Heeft niemand verder interesse in de gratis pcb's? Ze liggen hier in de weg. (Anders gaan ze straks de prullenbak in :P)
 
MVS gedoe verkocht. Kan de overlays nergens vinden, volgens mij zijn ze per ongeluk met het oudpapier meegegaan.

Oud CP toegevoegd.
 
Back
Top