Touché :mrgreen: :mrgreen:Robert":pespwx1j said:Fixed :lol:Cageman":pespwx1j said:Zoooo jammer dat ik met m'n eigen OR2 van een flipperaar verlies..Robert":pespwx1j said:Heb sinds eind jaren '90 een Twilight Zone in bezit en deze gaat nooit weg![]()
![]()
Volgende meet gaan we de strijd weer aan, Robert