Naast arcade ben ik ook gek op flipperkasten.
Ik heb er nog maar 1 op het moment, een Stern Meteor uit 1979 .

Helemaal klaar gemaakt. Alle printen bulletproof gemaakt, 7 cijferige displays erin ipv de originele 6 cijfers, speelveld bijgewerkt en in de 2k lak gezet.
Zijn er nog meer flipperliefhebbers hier of begeef ik me op dun ijs? :lol:
Ik heb er nog maar 1 op het moment, een Stern Meteor uit 1979 .

Helemaal klaar gemaakt. Alle printen bulletproof gemaakt, 7 cijferige displays erin ipv de originele 6 cijfers, speelveld bijgewerkt en in de 2k lak gezet.
Zijn er nog meer flipperliefhebbers hier of begeef ik me op dun ijs? :lol: