Da Dude":2ieynyoh said:top. dus de egret gaat weer in de verkoop?
Ik wil een garage naast mijn huis, om vol te proppen met cabs
Marcosan30":6qmgbfka said:+1 voor Has. Soms zijn er verschillende verwachtingen, wel fijn dat er dan toch een constructieve oplossing komt![]()
ChapDDR":30f88erp said:+1 voor Beau, ik heb mijn Dreamcast netjes ontvangen! Thanks, nu kan ik eindelijk die niet optimized PAL games goed spelen![]()