What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

Een dikke +1 voor Marcosan die aanvankelijk de Egret van me had gekocht, maar er vanaf zag, maar aangezien hij al een flinke aanbetaling had gedaan en ik dat alweer had gebruikt voor andere hobbyzaken :roll: heeft ie me gewoon de tijd gegeven om dat op een later tijdstip te betalen. Ondertussen is de schuld ingelost en dank ik hem voor het vertrouwen :)

Niet alles hoeft perfect te lopen, maar het is ook erg belangrijk in onderlinge deals dat er altijd een goede oplossing komt. Dat vind ik dus ook het vermelden waard :)
 
Dikke +1 voor stevuns. Complimenten voor het (meer dan) uitstekend verpakken en snel leveren van de games.
 
+1 voor Wibraman, goede deal gemaakt voor een CMVS/AES controller en crazy taxi voor op de Dreamcast. Ook erg snel en goed verstuurd!

+1 voor Psykick (en Beau) voor de powersupply!
 
En + voor Patrick/Anunaki snelle betaling mooi geregeld en leuk compliment. Ik vind mezelf niet echt een eindbaas. (Meer een irritante sub-boss op level 4 die net iets moeilijker is dan de eindbaas.)
 
+1 voor Beau, ik heb mijn Dreamcast netjes ontvangen! Thanks, nu kan ik eindelijk die niet optimized PAL games goed spelen :P
 
ChapDDR":30f88erp said:
+1 voor Beau, ik heb mijn Dreamcast netjes ontvangen! Thanks, nu kan ik eindelijk die niet optimized PAL games goed spelen :P

mooi zo chap jij ook bedankt
+1 voor chappie 😉
 
Back
Top