A
Anonymous
Guest
+1 Ken, onwijs bedankt voor de MVS games, ben er heel blij mee 
jiggymf":n2r29rj9 said:+1 Ken, onwijs bedankt voor de MVS games, ben er heel blij mee![]()
Peet1979":1kdc9qc4 said:Zeer fijne deal met CKong, cab al week van tevoren vooruitbetaald en vandaag opgehaald! Veel plezier ermee Erik en als je gameroom klaar is kom ik graag een keer jouw kant op, dat is de 200+ km wel waard ;-)
ckong":3utyb1wf said:Peet1979":3utyb1wf said:Zeer fijne deal met CKong, cab al week van tevoren vooruitbetaald en vandaag opgehaald! Veel plezier ermee Erik en als je gameroom klaar is kom ik graag een keer jouw kant op, dat is de 200+ km wel waard ;-)
Ook +1 voor jou, ik ben nu de trotse eigenaar van een Aero city, met een prachtig beeld (vond het in eerste instantie nog een beetje 'wollig', maar na het terugzetten van de brightness en een kleine aanpassing aan de Focus pot, spat het beeld nu van het scherm af. Errrrrug mooi). Nogmaals bedankt.![]()