What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

+1 Ken, onwijs bedankt voor de MVS games, ben er heel blij mee :)
 
+1 Homme de la Cage
Volgende keer deurbel aansluiten jonge! ^^
 
+1 Akuma
megacd games/mvs games ruil, +spullen van Cageman meegegeven voor akuma/dadude
Het was me een waar genoegen :)
 
Zeer fijne deal met CKong, cab al week van tevoren vooruitbetaald en vandaag opgehaald! Veel plezier ermee Erik en als je gameroom klaar is kom ik graag een keer jouw kant op, dat is de 200+ km wel waard ;-)
 
+1 Joeks
Voor het geven van een nieuw huis aan mijn resterende amiga spullen
 
Peet1979":1kdc9qc4 said:
Zeer fijne deal met CKong, cab al week van tevoren vooruitbetaald en vandaag opgehaald! Veel plezier ermee Erik en als je gameroom klaar is kom ik graag een keer jouw kant op, dat is de 200+ km wel waard ;-)

Ook +1 voor jou, ik ben nu de trotse eigenaar van een Aero city, met een prachtig beeld (vond het in eerste instantie nog een beetje 'wollig', maar na het terugzetten van de brightness en een kleine aanpassing aan de Focus pot, spat het beeld nu van het scherm af. Errrrrug mooi). Nogmaals bedankt. :P
 
ckong":3utyb1wf said:
Peet1979":3utyb1wf said:
Zeer fijne deal met CKong, cab al week van tevoren vooruitbetaald en vandaag opgehaald! Veel plezier ermee Erik en als je gameroom klaar is kom ik graag een keer jouw kant op, dat is de 200+ km wel waard ;-)

Ook +1 voor jou, ik ben nu de trotse eigenaar van een Aero city, met een prachtig beeld (vond het in eerste instantie nog een beetje 'wollig', maar na het terugzetten van de brightness en een kleine aanpassing aan de Focus pot, spat het beeld nu van het scherm af. Errrrrug mooi). Nogmaals bedankt. :P

Graag gedaan! Zou graag binnenkort wat pics zien van de Aero :D
 
+1 voor Jiggymf voor het gratis weggeven van een berg Amiga hardware en software. Vanavond dozen vol disks getest :) Amiga 500+ werkt trouwens ook gewoon goed hoor Arno! Thanks again
 
+1 Peet1979
Wat nintendo meuk verkocht en wat freebies, thanks voor het mandje bier!!!
 
Nogmaals +1 voor Jiggymf; uitstekende deal en laat het mandje Juup je smaken, Proost !!
Thanks voor de freebies !!
 
+1 trailblazer
Veel plezier ermee, ben blij dat het goed terecht komt!
 
+1 Sp33dfr34k - Game Gear Virtua Kid's Gear console
Nieuwe member op t forum, en uitstekende eerste kennismaking. veel plezier ermee!!
 
Back
Top