ShmupOtaku
Credit Feeder
Hoi Cthulhu, helaas ben ik daar totaal niet in thuis.... Mocht je een keer de tijd hebben om met mij te PMen dan heel graag. Ik zou graag veel meer uit de PC opties willen halen.
waiwainl":3qb0nk6w said:Welkom! Hoe meet shmuppers hoe beter :-D
ShmupOtaku":3qb0nk6w said:Hoi Cthulhu, helaas ben ik daar totaal niet in thuis.... Mocht je een keer de tijd hebben om met mij te PMen dan heel graag. Ik zou graag veel meer uit de PC opties willen halen.
Lihinian":1gzn58a4 said:Hallo mensen van Nozomi,
.......
Aanvankelijk werd ik lid om een goede stickbouwer te vinden. Wat inmiddels gelukt is........
Lihinian":3imlicbe said:enkele favoriete retro games:
zelda III
secret of mana
final fantasy vi
Anunaki":16hx5p0d said:Welkom
Lihinian":16hx5p0d said:Hallo mensen van Nozomi,
.......
Aanvankelijk werd ik lid om een goede stickbouwer te vinden. Wat inmiddels gelukt is........
wie zou dat kunnen zijn?
Machello":1lnciv3e said:Welkom!
Lihinian":1lnciv3e said:enkele favoriete retro games:
zelda III
secret of mana
final fantasy vi
Chronotrigger niet?
Lihinian":3pzbvzge said:Er zijn er altijd een paar je als rpg en game soundtrack liefhebber op moet noemen.
Machello":1ylehvi3 said:Lihinian":1ylehvi3 said:Er zijn er altijd een paar je als rpg en game soundtrack liefhebber op moet noemen.
Agree. Ik heb al een tijdje wat soundtracks van oudere rpg's (voornamelijks snes) in een playlist staan. Vind het heerlijke muziek voor onder het werk