What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Cageman":2qs08nh2 said:
Marcosan30":2qs08nh2 said:
Whahaha glazvezel jonguh! :D
Marco is nu net begonnen aan de New Kids films, lees ik. Ook nog wat aanraders, nu jullie eindelijk aangesloten zijn op de wereld: Alf, The A-Team, The Dukes of Hazzard, Love Boat, en vergeet Nightrider en Airwolf niet.

;) :mrgreen:

Allemachtig nu krijgen we echt een inkijkje in Arjan's diepste driften hahahaha
The love boat en alf?? Whahahahahaha :D :D :mrgreen:
 
haha! Het was even het meest foute lijstje dat ik zo snel op kon noemen. Hoewel ik toe moet geven dat ik voor the Nightrider, A-Team en Airwolf toch wel aan de buis gekluisterd zat.
 
shiiiiiiit The loveboat was gewoon the shit!
Love, exciting and new
Come Aboard. We're expecting you.
Love, life's sweetest reward.
Let it flow, it floats back to you.
The Love Boat soon will be making another run
The Love Boat promises something for everyone
Set a course for adventure,
Your mind on a new romance.
Love won't hurt anymore
It's an open smile on a friendly shore.
Yes LOVE! It's LOVE!
Love Boat soon will be making another run
The Love Boat promises something for everyone
Set a course for adventure,
Your mind on a new romance.
Love won't hurt anymore
It's an open smile on a friendly shore.
It's LOVE! It's LOVE! It's LOVE!
It's the Love Boat-ah! It's the Love Boat-ah!
 
Jonge, ik heb mijn The A team plaatjesboek nog.
(voorbeeldje van internet).
2dc69230-d6d6-012d-1af4-0050569428b1.jpg

IMG_2155.JPG


Kennen jullie Crossbow dan nog op zaterdag??? Dat was (toen) een stoere serie
Misschien apart topic aanmaken. 😉
 
Magnum PI was echt m'n ding. Jaren later ben ik zelfs in Hawaii bij z'n huis geweest.

Vergeet trouwens niet Airwolf ;)
 
Magnum keken wij naar, Nouja vooral mijn moeder vond hem leuk.
Maar wat dacht je van Battlestar Galactica en Buck Rogers.
 
Uhm ik heb het idee dat dit topic uit de hand aan het lopen is, hopelijk grijpt er iemand in 😉

Een warm welkom voor de nieuw leden
 
Ik stel me nog een keer voor. Ik ben N0va en werk als Indie game developer. Sinds fortuna (Utrecht) ben ik al gek op Arcade Games. Ben heel erg blij met mijn Hyper Neo Geo 64 xD, schijnt een van de minder geliefde Arcade-ware te zijn, but i love it! speel vaak Samsho64 en Buriki one. verder wil ik de Hyper 64 collectie ooit compleet hebben. Het spel dat we nu aan het maken zijn heet Mind Strikes en is een soort van shmup. Heb je interesse om er wat van te zien, let me know :)

Grs
 
OMG Fortuna, dat is een tijd geleden zeg. Helemaal vergeten dat dat ook bestaan heeft, althans in arcade vorm. Damn... daar heb ik ook wat uurtjes doorgebracht zeg. Welkom zou ik zeggen! :D
 
Indie game developer, dat lijkt me nog eens een gave job. Ik zou wel geïnteresseerd zijn om pictures te zien van je huidige project, maar ook van eerdere games waar je aan mee hebt gewerkt. Leuk om je te zien hier op het forum :D
 
Bedankt voor de reacties! Fortuna was idd geweldig. MK4, House of the dead 2, Juressic park en Tekken 3!! Bij de MK4 kast, kan me nog herinneren dat er een Aziaat was die iedereen ownde met 1 hand! in zn andere hand had hij een peuk vast dacht ik, haha :D

@Marcosan, dat is geen probleem, ik zal je PMtje sturen met wat Concept arts van onze huidige project, Mind Strikes :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top