What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hallo allemaal
Ik ben marcel , 39 jaar en woon op Terschelling
Ik hou van het spelen van oude games
Me eerste game op de atari 600 xl , dat was pacman gevolgd door donkey kong
Vorige week een geweldige aankoop gedaan
Een Bartop gekocht waar je met z'n 2 en lekker op kan gamen
Het draait onder hyperspin en zitten ongeveer 8000 werkende games op
Dus laat de winter maar komen
 
ElPancho":37eyejoe said:
Welkom man, zelf 50% Schylger (West)

grote kans dat je me kent
ik werk al bijna 25 jaar in de supermarkt vlak bij de brandaris
en in de zomer werk ik op camping cupido in de zomerspar
 
Zou goed kunnen, ik kom er al mijn hele leven. Mijn opa was vroeger de vuurtorenwachter op de Brandaris. Heb er als kind veel gespeeld in die vuurtoren. En cranberries scoren natuurlijk, zolders vol hadden we :) Mooie tijd was het. Cupido, ook bekend, leuk hoor.
 
ElPancho":1o48lu1a said:
Zou goed kunnen, ik kom er al mijn hele leven. Mijn opa was vroeger de vuurtorenwachter op de Brandaris. Heb er als kind veel gespeeld in die vuurtoren. En cranberries scoren natuurlijk, zolders vol hadden we :) Mooie tijd was het. Cupido, ook bekend, leuk hoor.
Wat een mooi verhaal..! Ik stond gewoon met een voetbal of een tennisracket op het pleintje achter ons huis. Ook superleuk hoor. Maar ik had geen vuurtoren in de buurt :D
 
Marcosan30":1gontogl said:
Whahaha glazvezel jonguh! :D
Marco is nu net begonnen aan de New Kids films, lees ik. Ook nog wat aanraders, nu jullie eindelijk aangesloten zijn op de wereld: Alf, The A-Team, The Dukes of Hazzard, Love Boat, en vergeet Nightrider en Airwolf niet.

;) :mrgreen:
 
Cageman":1khjnxko said:
Marcosan30":1khjnxko said:
Whahaha glazvezel jonguh! :D
Marco is nu net begonnen aan de New Kids films, lees ik. Ook nog wat aanraders, nu jullie eindelijk aangesloten zijn op de wereld: Alf, The A-Team, The Dukes of Hazzard, Love Boat, en vergeet Nightrider en Airwolf niet.

;) :mrgreen:


:mrgreen: :mrgreen:
 
The love boat?

love_boat_plak_web.jpg


Hmmm.. was toch iets anders in mijn herinneringen... :roll:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top