ElPancho":37eyejoe said:Welkom man, zelf 50% Schylger (West)
Wat een mooi verhaal..! Ik stond gewoon met een voetbal of een tennisracket op het pleintje achter ons huis. Ook superleuk hoor. Maar ik had geen vuurtoren in de buurtElPancho":1o48lu1a said:Zou goed kunnen, ik kom er al mijn hele leven. Mijn opa was vroeger de vuurtorenwachter op de Brandaris. Heb er als kind veel gespeeld in die vuurtoren. En cranberries scoren natuurlijk, zolders vol hadden weMooie tijd was het. Cupido, ook bekend, leuk hoor.
Ken":14ejuphs said:Hebben ze in het noorden sinds kort internet ofzo?
Marco is nu net begonnen aan de New Kids films, lees ik. Ook nog wat aanraders, nu jullie eindelijk aangesloten zijn op de wereld: Alf, The A-Team, The Dukes of Hazzard, Love Boat, en vergeet Nightrider en Airwolf niet.Marcosan30":1gontogl said:Whahaha glazvezel jonguh!![]()
Cageman":1khjnxko said:Marco is nu net begonnen aan de New Kids films, lees ik. Ook nog wat aanraders, nu jullie eindelijk aangesloten zijn op de wereld: Alf, The A-Team, The Dukes of Hazzard, Love Boat, en vergeet Nightrider en Airwolf niet.Marcosan30":1khjnxko said:Whahaha glazvezel jonguh!![]()
:mrgreen: