dkjr":n0mjjpl4 said:Hoi allemaal! Ik ben Ken uit Den Haag, gek op alles wat uit Japan komt en onlangs heb ik een oude naomi kast met Virtua Tennis gekocht![]()
LOL :mrgreen:Ken":2q073sfx said:dkjr":2q073sfx said:Hoi allemaal! Ik ben Ken uit Den Haag, gek op alles wat uit Japan komt en onlangs heb ik een oude naomi kast met Virtua Tennis gekocht![]()
Wtf ik ga even 8 jaar terug in de tijd.
ckong":12y40ot9 said:Ziet er inderdaad netjes uit, geen schreeuwlelijkerd.
Maar je moet de sticks ditchen voor fatsoenlijke Sanwa/Seimitsu sticks, hetzelfde geldt voor de buttons.
Ik zou trouwens wel eens een foto willen zien van twee gamers naast elkaar die een fighter spelen, volgens mij wordt dat erg krap. Zeker met de niet optimale layout van de buttons.
Ofwel: redo the CP.
Cageman":298g1jbs said:Welkom Jan!
btw, over niet te lange tijd heb ik ook een Daytona USA en een Sega Rally 1 te koop. Worden de komende tijd in orde gemaakt..