What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Milspex":i8sg8ccv said:
hahah ook raar om mijn geld in jouw portemonnee terug te vinden :D

Ja, maar dat is alweer op aan bullshit haha, je kan beter cabs hebben ipv geld, dan heb je tenminste nog iets. Maar ja een deel is wel weer terug in de hobby, dus komt wel weer goed ;)

@DaDude Bij lange na niet :mrgreen: Maar zijn wel wat parels weg :cry:

Ziet er inderdaad netjes uit, geen schreeuwlelijkerd.

Maar je moet de sticks ditchen voor fatsoenlijke Sanwa/Seimitsu sticks, hetzelfde geldt voor de buttons.

Ik zou trouwens wel eens een foto willen zien van twee gamers naast elkaar die een fighter spelen, volgens mij wordt dat erg krap. Zeker met de niet optimale layout van de buttons.

Ofwel: redo the CP.

@ Milspex: Je kunt me vinden in Veldhoven! Als je naar Bonami en je ziet deze kerel (slungel van 1,90m, brilletje, Eastpak rugtas, blauw T-shirt met opdruk, wie weet zit ik ergens te tekenen), hou hem dan maar even aan, zal ik waarschijnlijk wel wezen.

Mark -~-

Hoi hoi, ik ben Hielke/Abelientje... 40 jaar en hooked aan Amiga's, Pinballs, Arcade's en andere retro zaken. Ik hoop hier wat wijzer te worden in de wereld van arcade dat wat lafjes is begonnen. Zie topic: system x board wanted.....

Hoi allemaal! Ik ben Ken uit Den Haag, gek op alles wat uit Japan komt en onlangs heb ik een oude naomi kast met Virtua Tennis gekocht :)
Bij het zoeken naar meer info kwam ik automatisch bij dit forum terecht, hopelijk kan ik wat bijdragen aan deze community.

In de tussentijd heb ik hem goed schoongemaakt, ik denk dat ie was gebruikt als asbak :( Ook deden de joysticks het niet helemaal meer, er waren wat stukjes van de pcb van de Seimitsu LS-32s losgeraakt, dat was makkelijk gefixed met wat soldeerwerk.

Status
Not open for further replies.
Back