Sphere
1CC Aspirant
Hmm... sinds dat ik in aanraking ben gekomen met Candy's kom ik steeds weer terug bij 1 cab die ik graag in mijn bezit wil hebben. Elke keer kijk ik terug naar de vormen, de uitstraling en denk ik DAMN! Geen idee of ik de enige ben maar voor mij geldt dat voor de Egret 29. Het is een sierlijk en elegante cab die ik persoonlijk het liefst gewoon alleen in een kamer zie staan.
Om even aan te geven waarom ik dat vind dacht ik hier even een kleine tribute te geven voor deze cab
, doe ermee wat je wilt :lol:

Voor mij ziet deze cab er heel sierlijk uit, de hinde onder de cabs maar als mensen hem verschrikkelijk lelijk vinden snap ik wel waar dat vandaan komt. Hij staat in ieder geval heel hoog op mijn wish-list. Is er toevallig iemand die er 1 in zijn bezig heeft en zijn ervaringen met deze cab wilt delen?
Groet,
Pieter
Om even aan te geven waarom ik dat vind dacht ik hier even een kleine tribute te geven voor deze cab

Voor mij ziet deze cab er heel sierlijk uit, de hinde onder de cabs maar als mensen hem verschrikkelijk lelijk vinden snap ik wel waar dat vandaan komt. Hij staat in ieder geval heel hoog op mijn wish-list. Is er toevallig iemand die er 1 in zijn bezig heeft en zijn ervaringen met deze cab wilt delen?
Groet,
Pieter