Mart":3jaxuvfc said:Gelukkig !
Velen begonnen al serieuze afkickverschijnselen te vertonen :mrgreen:
10 bakken koffie, gevulde koek, 4 boterhammen, snoepjesDa Dude":3trq9e2p said:Mijn manager heeft vaak genoeg gezien dat deze pagina open staat.
Maarja, hij ziet ook wat ik wegwerk op een dag.
Cageman":2l2rfjp3 said:10 bakken koffie, gevulde koek, 4 boterhammen, snoepjesDa Dude":2l2rfjp3 said:Mijn manager heeft vaak genoeg gezien dat deze pagina open staat.
Maarja, hij ziet ook wat ik wegwerk op een dag.![]()
Nou, leef jullie uit. Er staan nu enkele honderden smilies op het forumDa Dude":37xzg303 said:Op mijn tablet ook. vooral dat je niet steeds moet schalen (zoomen). En de kleur begin ik al te accepteren. Echt een kwestie van wennen.
Lichte setup is wel beter op het werk ;-)
Nu nog een smiley update ja