What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Een nieuw begin!

Had geen afkickverschijnselen...twitch twitch...

Geweldig dat alles weer online is en dat we weer nerdy kunnen doen hier.
Hartelijk dank aan Cageman voor al het gedoe en geduld.
 
Mart":3jaxuvfc said:
Gelukkig !
Velen begonnen al serieuze afkickverschijnselen te vertonen :mrgreen:

Yes - same here! :shock:

Lekker dat alle content er gewoon nog is.

+1 voor donker thema 8)
 
Goed dat alles weer geregeld is!
Thema is idd even wennen, maar op de smartphone wel prettig!

Kleurstelling mag wel iets aangepast worden van mij ;)
 
Op mijn tablet ook. vooral dat je niet steeds moet schalen (zoomen). En de kleur begin ik al te accepteren. Echt een kwestie van wennen.
Lichte setup is wel beter op het werk ;-)

Nu nog een smiley update ja
photo.jpg.png
 
goed dat het forum weer terug is
en verbeterd is.
Kleur is idd wennen maar ziet er hier op werk veel frisser uit en het valt dan ook niet op dat ik op nozomi zit :mrgreen:
 
Mijn manager heeft vaak genoeg gezien dat deze pagina open staat.
Maarja, hij ziet ook wat ik wegwerk op een dag.
 
Da Dude":3trq9e2p said:
Mijn manager heeft vaak genoeg gezien dat deze pagina open staat.
Maarja, hij ziet ook wat ik wegwerk op een dag.
10 bakken koffie, gevulde koek, 4 boterhammen, snoepjes ;)
 
Cageman":2l2rfjp3 said:
Da Dude":2l2rfjp3 said:
Mijn manager heeft vaak genoeg gezien dat deze pagina open staat.
Maarja, hij ziet ook wat ik wegwerk op een dag.
10 bakken koffie, gevulde koek, 4 boterhammen, snoepjes ;)


HAHAHAHA, Ik werk niet bij Microsoft :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Da Dude":37xzg303 said:
Op mijn tablet ook. vooral dat je niet steeds moet schalen (zoomen). En de kleur begin ik al te accepteren. Echt een kwestie van wennen.
Lichte setup is wel beter op het werk ;-)

Nu nog een smiley update ja
Nou, leef jullie uit. Er staan nu enkele honderden smilies op het forum ;)

:happy-jumpeveryone:
 
Moet je nagaan,
Lees ik op een Belgisch forum dat Nozomi.nl er uit ligt. Het moet niet gekker worden.
Gelijk maar eens even kijken naar de nieuwe look. Ik moet er even aan wennen, maar dat is de leeftijd :oops:

Zijn er ook ooit gasten uit Vlaanderen afgereisd naar Zoetermeer?
 
Onze bekendste Belg is Flay. Die is regelmatig in Zoetermeer te vinden :). De man heeft mij tot nu toe verslagen met Daytona USA, dus de liefde voor onze zuiderburen staat bij mij op een wat laag pitje momenteel :violence-hammer:
 
:happy-wavemulticolor: :happy-wavemulticolor: :happy-wavemulticolor: OH, dit wordt een HEEL blij forum nu hahahaha
 
Denk je dat tapatalk ook weer gaat werken? Handig voor on-the-road :auto-camptrailer:
 
Back
Top