What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Een nieuw begin!

Welkom terug nozomi.nl! :geek:

Idd even wennen, aangezien ik de site pas vrij kort bezoek, was ik het zwart met rood ook nog lang niet zat.
Iets te fel wit is het nu. Maar het contrast van mn scherm lager zetten helpt een hoop 8).
 
Cage regelt dat. Nice job.
Ik zeg niet moeilijk doen en gewoon zwart/rood weer terug, logo weer terug en deze Jan de Bouvrie theme snel deleten ;)
 
Jinxz":3dixd4g1 said:
Cage regelt dat. Nice job.
Ik zeg niet moeilijk doen en gewoon zwart/rood weer terug, logo weer terug en deze Jan de Bouvrie theme snel deleten ;)

:mrgreen:
 
Oude theme kan niet terug. Dat is incompatible met deze versie van phpbb. Zelf werd ik altijd kippig van dat wit op zwart, maar wende er uiteindelijk aan. Zo is het ook met deze kleurstelling: kwestie van even wennen 8). Huidige theme is in overleg met een aantal forumleden gedaan, en deze kwam het beste uit de bus. Ik ben er wel van gecharmeerd moet ik zeggen.
 
You got "Caged" !!!

Nice man, ziet er lentelijk uit.
De kleur ben ik al gewend, lekker fris en schoon.
 
Cageman":1xg5u0k8 said:
Onze bekendste Belg is Flay. Die is regelmatig in Zoetermeer te vinden :). De man heeft mij tot nu toe verslagen met Daytona USA, dus de liefde voor onze zuiderburen staat bij mij op een wat laag pitje momenteel :violence-hammer:

Erover praten helpt Arjan :D
En ik ben altijd te vinden voor een Rematch :auto-car:
Vorige event hebben Chris en ik een time Attack gehouden... Chris kon een biertje opdrinken tegen dat ik over de finish was 🍺 :oops:
 
flay":qg2zkc6n said:
Erover praten helpt Arjan :D
En ik ben altijd te vinden voor een Rematch :auto-car:
Vorige event hebben Chris en ik een time Attack gehouden... Chris kon een biertje opdrinken tegen dat ik over de finish was 🍺 :oops:
:mrgreen:

Een rematch is altijd mooi..! Dan kunnen we meteen even knuffelen :D
 
Cageman":6hlmrofw said:
flay":6hlmrofw said:
Erover praten helpt Arjan :D
En ik ben altijd te vinden voor een Rematch :auto-car:
Vorige event hebben Chris en ik een time Attack gehouden... Chris kon een biertje opdrinken tegen dat ik over de finish was 🍺 :oops:
:mrgreen:

Een rematch is altijd mooi..! Dan kunnen we meteen even knuffelen :D

Dan best knuffelen voor de rematch :D
 
Back
Top