Jinxz":3dixd4g1 said:Cage regelt dat. Nice job.
Ik zeg niet moeilijk doen en gewoon zwart/rood weer terug, logo weer terug en deze Jan de Bouvrie theme snel deleten![]()
Net op de smartphone getest en inderdaad, het is beter leesbaar!Ratson":wkrki6x3 said:Het leest inderdaad heel relaxed op smartphone. Goed werk, cageman![]()
Cageman":1xg5u0k8 said:Onze bekendste Belg is Flay. Die is regelmatig in Zoetermeer te vinden. De man heeft mij tot nu toe verslagen met Daytona USA, dus de liefde voor onze zuiderburen staat bij mij op een wat laag pitje momenteel :violence-hammer:
:mrgreen:flay":qg2zkc6n said:Erover praten helpt Arjan![]()
En ik ben altijd te vinden voor een Rematch :auto-car:
Vorige event hebben Chris en ik een time Attack gehouden... Chris kon een biertje opdrinken tegen dat ik over de finish was![]()
![]()
Cageman":6hlmrofw said::mrgreen:flay":6hlmrofw said:Erover praten helpt Arjan![]()
En ik ben altijd te vinden voor een Rematch :auto-car:
Vorige event hebben Chris en ik een time Attack gehouden... Chris kon een biertje opdrinken tegen dat ik over de finish was![]()
![]()
Een rematch is altijd mooi..! Dan kunnen we meteen even knuffelen![]()