What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Een nieuw begin!

cageman

Administrator
Staff member
Hallo allemaal,

Nozomi.nl heeft er even uit gelegen. Deze beslissing werd genomen door de Internet Provider op basis van verdacht verkeer dat van en naar nozomi.nl ging. Mooie gelegenheid om de boel even op te frissen :)

Nieuwe look, nieuwe versie, zelfde content! De chatfunctie is helaas komen te vervallen, omdat er geen compatible mod te vinden is die eenvoudig integreert in deze versie. Nu werd de chat nog maar sporadisch gebruikt, dus of het echt een groot verlies is laat ik aan jullie ;)

Ik heb op verzoek van de provider de forumsoftware een upgrade gegeven, en alle logs en files doorlopen op verdachte transacties/data. Ik heb niks bijzonders kunnen vinden waaruit zou blijken dat er gegevens zijn gestolen of dat er schade aan het forum is aangericht.

Ondanks gebrek aan duidelijk bewijs is het verstandig om het wachtwoord van je account te wijzigen. Een nieuw begin, een nieuw wachtwoord!
 
Gelukkig !
Velen begonnen al serieuze afkickverschijnselen te vertonen :mrgreen:
 
Ik begon iedereen wel te missen. Internet in mijn enige vriend :P 😉

Ik moet nog even wennen aan het groen. Maar de extra opties, en de frisse look is super.
Goed bezig geweest chef.
 
Yeah! Lekker bezig! Mooi dat de boel weer online is.
Kleuren kan ik me ook nog niet echt in vinden moet ik zeggen... Dat donkere geniet ook wel mijn voorkeur.
 
Dat waren een zware 2 weken! Gelukkig zijn we weer online! Ik vind het Forum best mooi zo.
Dat zwarte was niet zo werk friendly, dit ziet er onschuldiger uit.
 
Jeeeeujj terug, en met een mooi nieuw verser thema. Nu nog een set betere smileys dan deze dingen uit 1999 en het is af :P
 
Gelukkig nozomi.nl bestaat nog! :D 8) Begon me al een klein beetje zorgen te maken 😉

Mooi forum, schaalt ook lekker op de smartphone! Alleen die kleur.. sorry dat ik het zeg maar :vomit:

:mrgreen:

Maar fijn dat jullie weer terug zijn, Cageman bedankt!
 
P-Nut":vzu91zvo said:
Jeeeeh, ik miste de site nogal:)

Moeten we nu wel of niet ons wachtwoord veranderen?

In de openingspost van Cageman staat:

"Ondanks gebrek aan duidelijk bewijs is het verstandig om het wachtwoord van je account te wijzigen. Een nieuw begin, een nieuw wachtwoord!".

Lijkt me duidelijk toch ?
 
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar nothing Cageman can't handle. Held! Na ruim 10 jaar zwart/rood een frisse look, het is even wennen.

Ben zelf vooral blij met de smartphone versie, veel beter dan die lelijke desktop variant. Daarnaast is het groene misschien even wennen, maar het oogt m.i. wel allemaal een stuk prettiger (zeker op een smartphone).

Bovendien komt er nog een andere banner die wat meer leven in de brouwerij moet gaan geven, maar daar zijn jullie natuurlijk allemaal al keihard mee bezig... :roll:
 
Back
Top