What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

E3 juni 2014

alle grote spelers hebben een goede presentatie gegeven. Geen gekloot met puppies of Move/Kinect. Chapeau!
Die foute auto verkoper van Microsoft is eindelijk weg en de Nieuwe man zette Microsoft perfect neer. Nogmaals ik vond alle 3 goed maar de vele c00p games van Microsoft persconf sprak mij het meeste aan.
Nintendo kwam langzaam op gang maar goede show. Ik denk alleen dat ze te weinig titels hebben en ik weet niet hoe ze uit de rode cijfers gaan komen op deze manier.

xboxOne komt bij mij in Sept in huis en bij een paar vrienden van mij, want wij spelen altijd c00p.
Ps4 komt er wel maar veel later, meer voor Resogun. Ik heb ook geen vrienden met Ps4.

Ja ik ben blij wat ik allemaal gezien heb, gelukkig.
 
Ik ben blij met de U, want die nieuwe Zelda werd ik echt heel blij van! De laatste met de stomme rondvliegen was niet mijn ding maar deze open wereld..de details pff, gimme :)

Uncharted 4 zag er ook super uit, maar voor 15 uur gameplay schaf ik geen ps4 aan ;)
 
Baal ervan dat Destiny niet naar de PC komt.
Maar die witte PS4 is wel heel mooi


is de Witte PS4 met Destiny al te pre orderen ergens????
Zo ja, pm me even waar.
 
is de Witte PS4 met Destiny al te pre orderen ergens????
Zo ja, pm me even waar.[/quote]

Zeker 😉
 
De witte ps4 blijft
Eerst als pakket met game daarna los
 
Ik dacht dat het een limited editie was.

Is dit trouwens ook een exemplaar die uitkomt? of is het fanmade???
Niet dat ie moier is dan een witte, maar toch. ziet er goed uit:

sony-forma-parte-campana-marketing-destiny-su-L-DkUN9v.jpeg
 
De witte komt zeker die andere die je laat zien
Weet ik niet .
Er komt ook een witte xbox one de zelfde
Die microsoft medewerkers hebben gehad.
 
Back
Top