ZeMMiK
TATE Mode Pilot
alle grote spelers hebben een goede presentatie gegeven. Geen gekloot met puppies of Move/Kinect. Chapeau!
Die foute auto verkoper van Microsoft is eindelijk weg en de Nieuwe man zette Microsoft perfect neer. Nogmaals ik vond alle 3 goed maar de vele c00p games van Microsoft persconf sprak mij het meeste aan.
Nintendo kwam langzaam op gang maar goede show. Ik denk alleen dat ze te weinig titels hebben en ik weet niet hoe ze uit de rode cijfers gaan komen op deze manier.
xboxOne komt bij mij in Sept in huis en bij een paar vrienden van mij, want wij spelen altijd c00p.
Ps4 komt er wel maar veel later, meer voor Resogun. Ik heb ook geen vrienden met Ps4.
Ja ik ben blij wat ik allemaal gezien heb, gelukkig.
Die foute auto verkoper van Microsoft is eindelijk weg en de Nieuwe man zette Microsoft perfect neer. Nogmaals ik vond alle 3 goed maar de vele c00p games van Microsoft persconf sprak mij het meeste aan.
Nintendo kwam langzaam op gang maar goede show. Ik denk alleen dat ze te weinig titels hebben en ik weet niet hoe ze uit de rode cijfers gaan komen op deze manier.
xboxOne komt bij mij in Sept in huis en bij een paar vrienden van mij, want wij spelen altijd c00p.
Ps4 komt er wel maar veel later, meer voor Resogun. Ik heb ook geen vrienden met Ps4.
Ja ik ben blij wat ik allemaal gezien heb, gelukkig.

