Gameholic":1w6h1bg1 said:Even van de meeste coole vind ik toch wel de Sonic Anniversary edition die enkel voor de mederwerkes van Sega Duitsland waren...
Ik heb die blauwe, roze en zwarte alledrie wel een keer zien staan.Gameholic":2pqchfuh said:Ken, heb jij deze D-Direct DC's wel eens in de shops gezien, pre-owned?
Gungrave":218pbdcr said:Gameholic":218pbdcr said:Even van de meeste coole vind ik toch wel de Sonic Anniversary edition die enkel voor de mederwerkes van Sega Duitsland waren...
Sonic is opzich erg cool, maar die DC vind ik er nou niet echt mooi uitzien =S
Nee, geef mij de D-Direct zilver maar:
![]()
Die vind ik echt gewldig mooi! Prachtig ding met klasse8)
GeNoMe":2emr32di said:
ManoRevolver":394n6h6p said:GeNoMe":394n6h6p said:
Ik vind de Hello Kitty DC ook het wildst van allemaal.
Ken":jsm5gr32 said:Die zilveren weet ik te vinden, dus mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel.