What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dreamcast Special Editions

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Hier een lijstje van special editions die van de SEGA Dreamcast zijn uitgekomen. Welke vindt je het heftigst, welke heb je zelf en welke missen we eigenlijk nog in dit rijtje?

DC-BCV-STARS.jpg
DC-BCV-Claire.jpg

DC-Kitty-Blue.jpg
DC-SportsPack.jpg

DC-SakuraIP.jpg
DC-Seaman-07-1999.jpg

DC-SeamanXmas1999.jpg
dreamcast_sonicr.jpg
 
R7
R7-console-top.jpg


Seaman DC crystal version (iets betere pic)
console_seaman_front.jpg


Divers
console-divers-front002.jpg


Een van de laatst geproduceerde modellen.. de Gold edition
console_gold_front1.jpg


D-Direct DC (200 stuks gemaakt per kleur)
console_black_front.gif

D-Direct
console_pearlblue_front1.jpg

D-Direct
console_pearlpink_front1.jpg

D-Direct
console_silver_top1.jpg

Maziora DC
console_maziora_top.jpg

Sonic Dreamcast (alleen voor Sega werknemers... 5 stuks van gemaakt)
console_segasonic_top_full.jpg

Swatch DC
console_swatch_front.jpg


Voor meer pics en info over DC's en accesoires; kijk op http://www.dreamcastgallery.com
 
Even van de meeste coole vind ik toch wel de Sonic Anniversary edition die enkel voor de mederwerkes van Sega Duitsland waren...
 
Gameholic":1w6h1bg1 said:
Even van de meeste coole vind ik toch wel de Sonic Anniversary edition die enkel voor de mederwerkes van Sega Duitsland waren...

Sonic is opzich erg cool, maar die DC vind ik er nou niet echt mooi uitzien =S
Nee, geef mij de D-Direct zilver maar:
console_silver_top1.jpg


Die vind ik echt gewldig mooi! Prachtig ding met klasse :) 8)
 
Ja dat klopt.. die D-Direct zilver is ook erg cool. Laatst stond er eentje (zwarte) D-Direct voor een eurootje of 100.

Ken, heb jij deze D-Direct DC's wel eens in de shops gezien, pre-owned?
 
Absoluut de Divers 2000, maar gewoon door de stijl. De Sega sports DC is ook wel stoer, gewoon jet black. Die Biohazard DC's zijn ook ultra cool, en 1 van die 2 is ontzettend duur, volgens mij die blauwe STARS.
 
De Divers 2000 is heel vet maar te duur..

Daarom vind ik de D-Direct Silver het mooist..
 
Gameholic":2pqchfuh said:
Ken, heb jij deze D-Direct DC's wel eens in de shops gezien, pre-owned?
Ik heb die blauwe, roze en zwarte alledrie wel een keer zien staan.
Die Sakura, Hello Kitty (roze en blauw), Reg. 7, Sonic karaoke blauw en rode Biohazard zijn niets bijzonders, die zie je overal.
 
Ik zag in Korea die blauwe DC tv staan, wat een heftig ding man.
Die gozer vroeg er 600 euro voor, zou em nog bijna als handbagage meenemen ook...
 
Er was ook een Jet Set Radio Dreamcast uitgekomen in Europa als ik het goed heb. Een Duits bedrijf had deze gepaint-brushed voor Sega.
 
Gungrave":218pbdcr said:
Gameholic":218pbdcr said:
Even van de meeste coole vind ik toch wel de Sonic Anniversary edition die enkel voor de mederwerkes van Sega Duitsland waren...

Sonic is opzich erg cool, maar die DC vind ik er nou niet echt mooi uitzien =S
Nee, geef mij de D-Direct zilver maar:
console_silver_top1.jpg


Die vind ik echt gewldig mooi! Prachtig ding met klasse :) 8)

Deze vind ik persoonlijk het mooist.
Lekker strak! 8)
 
Die zilveren weet ik te vinden, dus mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel.
 
ManoRevolver":394n6h6p said:
GeNoMe":394n6h6p said:
kitty_pink.jpg

Ohh yes.....it shall be mine!

:twisted:

Ik vind de Hello Kitty DC ook het wildst van allemaal.

Geef mij deze roze dan maar;

console_pearlpink_front1.jpg


Ik heb het niet zo op die doorzichtbare plastic hulsen.. Ik wil liever een mooie matroze zoals die D-Direct pink ^^
 
Ken":jsm5gr32 said:
Die zilveren weet ik te vinden, dus mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel.

Yo Ken, wat zou een D-Direct zilvere DC nu moeten kosten bij jou? Ik hoor het graag.. Dit vind ik persoonlijk de mooiste D-Direct die er is!
 
Ik zal deze week eens gaan kijken en een topic openen in de comm.store.
Het is even druk nu ik een weekje ben weggeweest, even hoop dingen te doen 8)
 
Er zitten wel heel vette DC's tussen he. Ik heb wel intresse in de rode Biohazard DC. Hoeveel kosten die ong.?
 
Compleet met doos is de zilveren DC 175 euro.Shipping 55 euro.
 
Vind die sports edition enorm lelijk. Voor de rest geen uitgesproken voorkeur.
 
Back
Top