flay
Candy Cab Regular
Akuma2000":23z2ypao said:NICE!!!!!
Ik heb laatst mijn score ook verbeterd naar 3.03.xx![]()
Dat begint een mooie tijd te worden! Welkom in de ellende dat je mag stoppen met verder rijden bij het kleinste foutje
Akuma2000":23z2ypao said:NICE!!!!!
Ik heb laatst mijn score ook verbeterd naar 3.03.xx![]()
Welnee.. die rijden nog veel en veel sneller..: 2:53:XX..:Akuma2000":1mi3jbv9 said:![]()
![]()
Wat een tijd! Zit je bijna de tijd van die gasten op youtube!
Akuma2000":gb67td3g said:Ohja, dan hebben we allemaal nog een flinke weg te gaan xD
Jinxz":1b67g50w said:congratz Flay. Ik had het niet verdient om de snelste tijd vast te houden want ik heb de afgelopen maand een social life gehad :mrgreen: :mrgreen: