What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Daytona USA High Scores Topic

Akuma2000

TATE Mode Pilot
Lijkt me leuk als we onze High Scores delen, hebben we een doel en tijd om te verslaan :D

Post jouw tijd met:
- Beginner course
- Advanced course
- Expert course
Samen met een screenshot/foto :)




/////

TIME ATTACK MODE:

Advanced Course:
1) Total time: 2.59.87 // Best lap: 0.43.35 // Jinxz
2) Total time: 3.00.46 // Best Lap: 0.43.45 // Cageman


/////


NORMAL MODE:

Beginner Course:
.....

Advanced Course:
1) Total time: 3.01.35 // Best Lap: 0.43.75 // Jinxz
2) Total time: 3.01.46 // Best lap: 0.43.50 // Flay
3) Total time: 3.02.03 // Best lap: x.xx.xx // Cageman
4) Total time: 3.09.48 // Best lap: 0.45.04 // Akuma2000

Expert Course:
.....

/////



Ik trap af, heb alleen nog Advanced course gespeeld:

iA9JPcH.jpg
 
Ik ga kijken of ik de foto's van mijn eerdere tijden kan vinden.

Welke modus is dit? Ik neem aan gewoon een normale race, met computer opponents? Dat is althans wel hoe ik mijn tijden tot nu toe heb gezet :)
 
Yes, gewoon normale race inclusief vervelende computer opponents die je altijd weten te botsen xD
Zoals je je het in de arcade hal speelt :)
 
WP_20150219_001_zpsohhu8zpm.jpg

Mijn tijd is 3'05"17 Advanced Course. Tijdens het vorige event heb ik een tijd gereden van 3'03"... maar daar heb ik geen foto van. Ik heb wel mijn naam ingevuld dus kan er volgende week een foto van nemen als de tijd er nog in staat :D

Ik rij altijd in Time Attack mode (TA staat dan naast de tijd). Je hebt dan een "zuivere" tijd zonder de nadelen of voordelen (slipstream) van de computer opponents.
 
Akuma2000":vjdjr8ip said:
Ik denk beter om alleen de scores bij te houden met computer, want volgens mij kan niet iedereen dit op TA zetten (als ze bijvoorbeeld in arcade hal spelen ofzo).
Jawel hoor, gewoon START ingedrukt houden tijdens de AT/MT selectie.
 
Ik had de tijd genomen zonder "TA" achter de score.
Welke tijd zullen we pakken, met of zonder CPU?
Mij lijkt het leuker om met CPU te pakken, extra uitdaging :)
 
flay":2l8dvk4b said:
Shit man.... 3’02"76... Dat wordt nachtwerk om dit te verbreken :D
Ik hoop oprecht dat ik je over een paar dagen niet ook 'kutbelg' moet noemen, Wim :mrgreen:
 
Cageman":235j3u4w said:
flay":235j3u4w said:
Shit man.... 3’02"76... Dat wordt nachtwerk om dit te verbreken :D
Ik hoop oprecht dat ik je over een paar dagen niet ook 'kutbelg' moet noemen, Wim :mrgreen:

Geen probleem Arjan, ik kan er mee leven :D
 
Holy shit. Nu is de echte race wie er onder de 3 minuten kan komen!

Bring it on BITCHES! :mrgreen:
 
Back
Top