What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Daytona USA High Scores Topic

haha ja het werd zo intens dat elke keer dat een bocht niet goed werd genomen of ik botste tegen een andere auto dat ik direct op stond en naar een andere cab liep om geen downtime te hebben. Een soort rage-quit stoelendans :)
 
Jinxz":hw7jk4d6 said:
haha ja het werd zo intens dat elke keer dat een bocht niet goed werd genomen of ik botste tegen een andere auto dat ik direct op stond en naar een andere cab liep om geen downtime te hebben. Een soort rage-quit stoelendans :)

WAHAHAHAAHAAA

Dat deed ik gisteren ook met mijn twin cab, optimaal benutten van de tijd hahaha
 
En dat is nu al zo erg dat wanneer je uit een bocht komt, en de auto zwabbert een beetje: stoppen. andere cab. want dan ben je al de lul.

Even twee meter door het gras? hop. volgende cab.

:mrgreen:
 
Even een serieuze noot:

Moeten we dit toch niet gewoon op Time Attack mode gaan spelen? Het gaat uiteindelijk om skill, en ik word helemaal gek van die tegenstanders :)

Op youtube staan video's van gasten die in time attack mode spelen en rondjes 41-42 draaien. De huidige records laten we gewoon lekker staan, maar we kunnen dan proberen de records te verbreken in Time Attack mode.

What do you guys think?
 
I'm in. Letterlijk ieder potje wordt beinvloed door de andere auto's terwijl we vechten om een tijd te krijgen die concureerd met lui die TA spelen.

@ Psykick, ik heb je zien rijden en jij zou baat hebben bij een slow-car-boost om plek 19 te bemachtigen ;)
 
Haha, ik ben geen partij, ik geniet van langs de zijlijn. Zelfs slow car boost heeft geen zin bij mij :lol:
 
Ik heb er dit van kunnen maken vannacht:

v8LHvjv.jpg


Morgen weer een dag... Zzzzzz...
 
Jinxz":2dmud37j said:
I'm in. Letterlijk ieder potje wordt beinvloed door de andere auto's terwijl we vechten om een tijd te krijgen die concureerd met lui die TA spelen.

@ Psykick, ik heb je zien rijden en jij zou baat hebben bij een slow-car-boost om plek 19 te bemachtigen ;)

heheh :) maar dat is ook precies mijn gevoel. Ik wil zien hoever we komen in TA mode. En van die andere kut auto's af zijn :)

ik durf te wedden dat er gecomputeriseerde Belgen in die auto's zitten
 
Cageman":3mc3k3a3 said:
Jinxz":3mc3k3a3 said:
I'm in. Letterlijk ieder potje wordt beinvloed door de andere auto's terwijl we vechten om een tijd te krijgen die concureerd met lui die TA spelen.

@ Psykick, ik heb je zien rijden en jij zou baat hebben bij een slow-car-boost om plek 19 te bemachtigen ;)

heheh :) maar dat is ook precies mijn gevoel. Ik wil zien hoever we komen in TA mode. En van die andere kut auto's af zijn :)

ik durf te wedden dat er gecomputeriseerde Belgen in die auto's zitten

Dat klopt Arjan maar niet in allemaal, enkel in de auto's die voor jouw de finish bereiken :mrgreen:
 
Ik ben ook voorstander om enkel TA scores bij te houden :D
Als je een goeie tijd aan het rijden bent kan je tijdens de vierde lap de laatste auto opnieuw inhalen...als je dan tegen die auto rijdt... :evil:
 
TA lijkt me logischer, want dan zijn de omstandigheden voor iedereen hetzelfde en kan je de tijden vergelijken.
Arcade heeft wat randomness volgens mij.
 
Nadat ik me gisteren even (letterlijk) kwaad heb gemaakt:

TKuvkju.jpg


bloed, zweet, tranen, frustratie maar vooral ook heel veel lol :mrgreen:
 
Ziekelijke scores. Heerlijk om te zien hoe iemand de ene dag de beste score heeft en de dag erna 'm weer kwijt is.
Hier nog m'n scores van vrijdag:
dayton.jpg
 
Cageman":2sqejgji said:
Flay heeft ook een TA tijd gezet. Ik geloof iets van 03:01:10.

Mijn beste tijd, die nu niets meer voorstelt (nogmaals bedankt Chris), is 03’01"01 :)

Ik ga een maand in afzondering. De lap times moeten onder de 43"30 :D
 
Haha, en graag gedaan ;)
Gewoon een maandje in afzondering inderdaad. Even een zen moment vinden en voila.
 
Back
Top