What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Daytona USA High Scores Topic

Jinxz":3p6frkes said:
Holy shit. Nu is de echte race wie er onder de 3 minuten kan komen!

Bring it on BITCHES! :mrgreen:

challenge-accepted.jpg
 
Na veel ergernis, frustrerende fails en gelach heb ik vandaag deze tijd gereden:
Met verkeer natuurlijk.

daytona.jpg
 
Grrrrrrr!

Ik ben wel op weg naar mooie tijden. De top 3 zit nu binnen 0,6 seconde van elkaar. In ieder geval mijn eigen tijd scherper gezet:

k1rrgzh.jpg
 
Anunaki":39tcy7hn said:
hmmmm, er worden op dinsdag nacht nwe scores gepost..... smells like fanatics
We waren gisterenavond in het NGC. Jinxz zat in de cab naast me toen hij zijn tijd zette.

Ik kijk hem vanaf nu niet meer aan. de rat.

en dan zijn er nog die kutbelgen
 
Toen ik vanacht het persoonlijk record van Cage verbrak::
Cageman : "Verdomd, ik was ooit goed in dit spel!!"
Jinxz : "Dat zei ik ook toen ik ooit zo slecht was als jij"

De bragging rights van 0,6 seconde is groots!
 
Jinxz":10wu7qjk said:
Toen ik vannacht het persoonlijk record van Cage verbrak:
Cageman : "Verdomd, ik was ooit goed in dit spel!!"
Jinxz : "Dat zei ik ook toen ik ooit zo slecht was als jij"

De bragging rights van 0,6 seconde is groots!

Gevolgd door:

Cageman: "Ik heb in ieder geval wel mijn persoonlijk record verbroken"
Jinxz: "ja inderdaad, maar het is nog steeds een kuttijd"

My revenge will be sweet, moddafokka's :mrgreen:
 
Vrijdag ff finetunen en dan haal je er zo 5 a 6 seconden af.
Die turbostart van Flay maakte het bij mij pas mogelijk. Met moeite was m'n startronde 51 sec. Nu had ik 49.30 ofzo.
Vervolgens rondjes in de 43 rijden en voila.
 
Ik had nog gegoogled naar Turbo Start, kwam alleen dit tegen:

"When the race begins keep the revs in the yellow zone (highest point) then as the countodown says ''2'' press brake, then when ''1'' turns to ''go'' let go of the brake and hold down accelerate and you should boost forward."

Doen jullie dit ook?
 
Akuma2000":3uud5uj4 said:
Ik had nog gegoogled naar Turbo Start, kwam alleen dit tegen:

"When the race begins keep the revs in the yellow zone (highest point) then as the countodown says ''2'' press brake, then when ''1'' turns to ''go'' let go of the brake and hold down accelerate and you should boost forward."

Doen jullie dit ook?

Ja, al kies ik er nu voor om de rem al vanaf het begin in te houden (minder handelingen) en hou de toeren zo rond de 6500. Als je hoger komt dan krijg je nogsteeds wheelspin. Ik ken niet precies de sweetspot maar zo rond de 6500.
Dan rem los bij het groene licht en bam!
Ik weet trouwens niet of je daarna metteen het gas vol in kan knallen of nog op die toeren moet houden.
In principe kun je dan in de 1e ronde op de 1e plek komen.
 
Jinxz":e1lbwcac said:
Na veel ergernis, frustrerende fails en gelach heb ik vandaag deze tijd gereden:
Met verkeer natuurlijk.

daytona.jpg

Slet ! :mrgreen: :mrgreen:

Cageman":e1lbwcac said:
Ik kijk hem vanaf nu niet meer aan. de rat.

Chris moet vrijdag ook geen goeiedag verwachten van mij! :D
 
Jinxz":jl9ns4a2 said:
Ja, al kies ik er nu voor om de rem al vanaf het begin in te houden (minder handelingen) en hou de toeren zo rond de 6500. Als je hoger komt dan krijg je nogsteeds wheelspin. Ik ken niet precies de sweetspot maar zo rond de 6500.
Dan rem los bij het groene licht en bam!
Ik weet trouwens niet of je daarna metteen het gas vol in kan knallen of nog op die toeren moet houden.
In principe kun je dan in de 1e ronde op de 1e plek komen.

Ik hou de rem ook direct in en hou het toerental net onder de 7000. Op het moment dat het groen wordt laat ik de rem los en hou ik de gas gelijk. Als je direct vol gas geeft heb je terug een wheelspin. Net voordat je moet veranderen van versnelling mag je vol gas geven. Tijdens de start probeer ik ook zoveel mogelijk achter de oppenents te rijden om voordeel te halen uit de slipstream (van auto naar auto :) )

Deze lap times moet haalbaar zijn om een tijd te rijden van 3'00"00

1ste ronde 49"50
2 de ronde 43"50
3 de ronde 43"50
4 de ronde 43"50
 
Haha ik haat jullie ook allemaal ;)

Die laptijden zijn inderdaad te doen. Het blijft wel moeilijk om het in 1 potje te doen :)
Zo had ik gisteren een startronde van 49.20 ofzo en de 2e ronde verpest ik.
 
Ja, dit is echt genieten. Van euforie naar frustratie naar 'ik ruk dat kutstuur straks van die kast af en vouw het om jinxz zijn nek"

:mrgreen:

en dan zijn er nog die kutbelgen
 
Cageman":ofmiwp64 said:
Ja, dit is echt genieten. Van euforie naar frustratie naar 'ik ruk dat kutstuur straks van die kast af en vouw het om jinxz zijn nek"

:mrgreen:

en dan zijn er nog die kutbelgen

:mrgreen:
 
Back
Top