Dag mensen,
Ben de laatste tijd nog wat bezig geweest aan men cabinet
het enige dat nog moet gebeuren zijn de 2 fightsticks en het grijze gedeelte (primer) moet nog in een kleur gezet worden
cabinet is ook reeds voorzien van de xboxone


Ben zeer tevreden van het resultaat
staat strak in de lak net zoals ik het wou.
Ben de laatste tijd nog wat bezig geweest aan men cabinet
het enige dat nog moet gebeuren zijn de 2 fightsticks en het grijze gedeelte (primer) moet nog in een kleur gezet worden
cabinet is ook reeds voorzien van de xboxone


Ben zeer tevreden van het resultaat
staat strak in de lak net zoals ik het wou.
