Of je stopt met bitchen en gaat gewoon de cab gebruiken om een game te spelennicke36":3vpm7h30 said:Als er 1 ding is waar ik ongelukkig van wordt is het iets dat slecht gelakt is zoiets trekt alle aandacht en zeker als je het zelf weet
Marcosan30":32luo4ui said:Chris doe mij even zo'n rode killer instinct vewlix :mrgreen:
True. En mat is ook gevoeliger voor vlekken.Cageman":3ijpiuca said:Lastige van matte lak is dat het inherent zwak is. Hoe meer glans, hoe sterker de lak.
