What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Custom universal cabinet

DLX":2kfhdxsx said:
sjorspion":2kfhdxsx said:
zien er ook relax uit, alleen is moeten ze dan wel de precieze hoogte van je cabinet zijn.....toch?
daarom heb ik toen voor die barkruk gekozen, kan ik iets omhoog of omlaag en weer omhoog en omlaag, omhoog, omlaaaaag (oh wacht ik dwaal af :lol: )

Die van mij zijn qua hoogte perfect (je hebt meerdere hoogte)... Heb een KI2, Aero en Naomi en bij alleen zit ik goed :)

Ooh dat geloof ik zeker! 8)

heb ze toen hier gehaald, maar was toen een actie met 2 halen 1 betalen...

http://www.leenbakker.nl/nl/Zoek_result ... ?q=barkruk
 
Dat zijn mooie acties inderdaad, is anders toch weer 100 eurotjes minimaal om ff lekker te kunnen zitten achter je kast....
 
Da Dude":g3vp0jed said:
[off-topic]

zien er ook relax uit, alleen is moeten ze dan wel de precieze hoogte van je cabinet zijn.....toch?
daarom heb ik toen voor die barkruk gekozen, kan ik iets omhoog of omlaag en weer omhoog en omlaag, omhoog, omlaaaaag (oh wacht ik dwaal af :lol: )

@ sjorspion Ik lees het al, Die cab van jou hoeft niet eens aan om lol te hebben :mrgreen:

Kijk jij snap het :P
 
Ik ken het.
We hadden de zolder knalgeel toen we het huis kochte. Meteen wit geverft, maar na 5 lagen met dubbeldekkende verf kwam het geel er nog doorheen.

Gewoon 5 lagen erop. Zal je merken dat achteraf je er veel profijt van heb.

Gezien die mega pilaar ben ik erg benieuwd naar het eindproduct. (in positieve zin natuurlijk).
 
Bij mij was het latex, en na de 4e laag heb ik er dubbeldekkende grondverf doorheen gegooid, en toen werd het wit.
Maarja dat was spaanplaat oid. Zuigt als de #%#$.
maar echt knalgeel. alsof je in een eierdooier liep.

Nu is het ondertussen weer anders.

On topic maarweer: ik ben benieuwd hoe het wordt. ;-)
 
Netjes dat je net als ik al op een jongere leeftijd bezig bent met arcade.
Jaloers ook dat je vader er zo in meegaat, mijn vader vind het allemaal maar een te dure hobby.

Aan je verhaal te lezen speel je volgens mij ook grotendeels Playstation 1 en 2 en emulators.
Probeer eens op zoek te gaan naar een wat oudere console zoals een NES of een SNES.
Dan komt je nieuwgevonden hobby pas echt tot leven!

Speel dan vooral een Double Dragon of koop een King of Fighters voor de Playstation 2.
Dat is waar alles mee begint.

Jiggy heeft volgens mij nog wel een Megadrive 2 liggen, al heb ik die zelf ook al op het oog:
viewtopic.php?f=7&t=3729
 
Gefeliciteerd :) Nu lekker gamen!

Ff 1 klein dingetje (en zie het niet als een aanval), maarre hangt dat scherm niet een beetje hoog?
 
Ik ben ook bijna 2 meter, die monitor hangt VEEL te hoog.
Maar dat is je al een paar keer verteld/gevraagd op subtiele wijze :p
 
Back
Top