sjorspion
Candy Cab Regular
DLX":2kfhdxsx said:sjorspion":2kfhdxsx said:zien er ook relax uit, alleen is moeten ze dan wel de precieze hoogte van je cabinet zijn.....toch?
daarom heb ik toen voor die barkruk gekozen, kan ik iets omhoog of omlaag en weer omhoog en omlaag, omhoog, omlaaaaag (oh wacht ik dwaal af :lol: )
Die van mij zijn qua hoogte perfect (je hebt meerdere hoogte)... Heb een KI2, Aero en Naomi en bij alleen zit ik goed![]()
Ooh dat geloof ik zeker! 8)
heb ze toen hier gehaald, maar was toen een actie met 2 halen 1 betalen...
http://www.leenbakker.nl/nl/Zoek_result ... ?q=barkruk