Ken
High Score Hunter
Hoog tijd voor een topic over CAVE en dan natuurlijk de shooters die deze gasten maken. De reden voor deze topic is voor mij op dit moment echt Ibara.
Ik ben van de week weer naar de TRY Tower geweest (2 play voor 100Y) en deze shooter speelt als een trein, het ziet er supercool uit en de artwork, laat ik daar maar niet eens over beginnen zo heftig. Als het goed is komt deze shooter ook naar de PlayStation2, ik zou zeggen zet em hoog op je verlanglijstje.Hier even een kort lijstje met de CAVE shooters, er staat PS2 (of andere console) achter als deze game in Japan op een console is uitgebracht.
Do Donpachi (Saturn,PsOne)
Do Donpachi 2 Bee Storm
Do Donpachi Dai Ou Jou (PS2)
Espgaluda (PS2)
Mushimesama (PS2)
ESP Ra. De.
Dangun Feveron
Guwange
Progear
Ketsui
Ibara
Ibara Artwork
Ik ben van de week weer naar de TRY Tower geweest (2 play voor 100Y) en deze shooter speelt als een trein, het ziet er supercool uit en de artwork, laat ik daar maar niet eens over beginnen zo heftig. Als het goed is komt deze shooter ook naar de PlayStation2, ik zou zeggen zet em hoog op je verlanglijstje.Hier even een kort lijstje met de CAVE shooters, er staat PS2 (of andere console) achter als deze game in Japan op een console is uitgebracht.
Do Donpachi (Saturn,PsOne)
Do Donpachi 2 Bee Storm
Do Donpachi Dai Ou Jou (PS2)
Espgaluda (PS2)
Mushimesama (PS2)
ESP Ra. De.
Dangun Feveron
Guwange
Progear
Ketsui
Ibara
Ibara Artwork