What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

CAVE Shoot-em-ups

Eindelijk in bezit van Progear, wat een fucking heftig spel.
Progear_Flyer_front.jpg
 
Ga naar www.super-play.co.uk en daar kun je sessies downloaden van perfect gespeelde potjes Espgaluda II, Ibara, Ketsui, Guwange, Progear etc. etc.
Voor de mensen zonder supergun, cabinet of...*kuch stik* mame...*gasp*.
 
Waar moet je dan wezen op die site? Kan het namelijk niet vinden :oops:
 
Thx voor die site Ken, erg vet! Net even een filmpje van 12 minuten Radiant Silvergun gezien, Stage 5. Damn! Echt heel goed wat daar staat, het is eigenlijk voor mij ook meteen een inspiratiebron ^^
 
Beetje vraag tussen neus en lippen door; importeren lik-sang en play-asia nu nog wel PS2 games, aangezien ze een tijdje terug waren gestopt met het versturen van PSP games naar Europa?
 
Ik heb op me Japanse mobieltje ook een foto staan van die kast toen Espgaluda 2 net uit was, the memories...die cab heeft 2 vette boxen als extra geluidsgeweld ernaast staan, echt heel cool gedaan.
 
De chick :)

Wel tof dat sommige chicks het daar spelen.. Over de game kan ik niet oordelen helaas
 
Heb zojuist een bod uitgebracht op Ibara op Ebay, hoop dat het zo blijft maar dat zal wel niet. Ik moet gewoon Ibara op PCB spelen, het is na Espgaluda tijd voor een nieuwe CAVE shmup.
 
Als je een nieuwe full kit wilt voor de prijs die jij bood kijk dan eens bij excellentcom.
😉
Een nieuwe kit voor $428.
 
5 pond overboden, op Yahoo Japan valt ie nog goedkoper uit maar deze had de poster erbij, dat was wel heftig natuurlijk. Ach heb nu Dodonpachi Dai Ou Jou gekocht, ook te vet.
 
Back
Top