What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

Jinxz":3dx2wn3x said:
Verschrikkelijk offtopic ;)

Retro Game experience wordt een KNALLER!!!
Heb er zin in!

Reken maar dat het een KNALLER wordt! :D
 
Had ik al gezegd dat het een knaller gaat worden? ;)

Vandaag het beeldmateriaal voor de banner ingezonden. Ben erg benieuwd hoe het gaat worden.
Stiekum wel trots op de pica dus bij deze ff de banner pluggen ;)
De afbeelding is een mozaïek van 1600 foto's van custom sticks die ik in de afgelopen jaren heb gebouwd.
Thumbnail vergeleken met de 40MP versie:
9579248408_002ec02bd5_o.jpg

De 40 megapixel versie:
http://farm8.staticflickr.com/7289/9579163790_cb4c854d3b_o.jpg
 
Vrijdag de 2e batch CRT studio monitors tbv de consoles opgehaald, geen plasma of tft beeldschermen op de RGE. :D

CopyofIMAG6433.jpg

Tevens staat er de komende 3 weken een Moon Patrol in de ontvangstruimte ter promotie van het evenement.

IMAG6434.jpg
 
Dat wordt een mooie eenheid met die CRT's

Ik vraag me vaak af hoe er gereageerd wordt op een random retro arcade in een vrije ruimte.
Heb er wel eens aan gedacht om m'n Donkey Kong cabs in ons overdekte winkelcentrum te zetten en er een middag naast te gaan staan ;)
 
Denk dat binnen een uurtje er al gezeik is van regeltjesneukers dan wel winkeleigenaars die je de boel weer laten inpakken etc. wegens geen vergunning, dan wel de politie gebeld hebben om je weg te krijgen. Tegenwoordig is niks meer makkelijk & leuk in Nederland. :(
 
Gyruss":sc1l87rp said:
Vrijdag de 2e batch CRT studio monitors tbv de consoles opgehaald, geen plasma of tft beeldschermen op de RGE. :D

CopyofIMAG6433.jpg

Tevens staat er de komende 3 weken een Moon Patrol in de ontvangstruimte ter promotie van het evenement.

IMAG6434.jpg

ziet er goed uit :mrgreen: sony crt's al over the place
 
Asure":3c879pb4 said:
Denk dat binnen een uurtje er al gezeik is van regeltjesneukers dan wel winkeleigenaars die je de boel weer laten inpakken etc. wegens geen vergunning, dan wel de politie gebeld hebben om je weg te krijgen. Tegenwoordig is niks meer makkelijk & leuk in Nederland. :(

ja, als je er geld voor vraagt wel... belasting geneuzel blablabla, maar op free play zal het wel anders zijn :mrgreen:
 
Asure":33jtdd7o said:
Denk dat binnen een uurtje er al gezeik is van regeltjesneukers dan wel winkeleigenaars die je de boel weer laten inpakken etc. wegens geen vergunning, dan wel de politie gebeld hebben om je weg te krijgen. Tegenwoordig is niks meer makkelijk & leuk in Nederland. :(

Ik zou het ook via de ondernemersvereniging van het winkelcentrum doen en 'm op free-play zetten.

Ben benieuwd hoe populair de cab is bij B&G ;)
 
behoorlijk populair, vooral kinderen vinden het geweldig maar snappen niet waarom dat spelletje nou in z'n grote kast zit... :D
 
Gyruss":13y4jdhm said:
behoorlijk populair, vooral kinderen vinden het geweldig maar snappen niet waarom dat spelletje nou in z'n grote kast zit... :D

ow zo gek is dat niet, toen ik zo was had ik een keer aan een snackbar eigenaar gevraagd of er een ander spel in kon.. antwoord was: NEEN! :P
 
Heb mijn outfit al uitgezocht voor het evenement :D
Wordt een heel kort rokje met mijn nozomi shirt zodat ik jullie een beetje kan promoten. :lol:
 
vwbabe84":10d2a1cm said:
Heb mijn outfit al uitgezocht voor het evenement :D
Wordt een heel kort rokje met mijn nozomi shirt zodat ik jullie een beetje kan promoten. :lol:
Goed bezig :D!
 
vwbabe84":37kxvpv2 said:
Heb mijn outfit al uitgezocht voor het evenement :D
Wordt een heel kort rokje met mijn nozomi shirt zodat ik jullie een beetje kan promoten. :lol:

Shit, had ik ook in gedachte. Nu moet ik een andere outfit voor mezelf verzinnen!!
 
Jinxz":24ccqkoz said:
Shit, had ik ook in geachte. Nu moet ik een andere outfit voor mezelf verzinnen!!
En waag het niet om in een mankini te komen. Dat ga ik namelijk al doen.
 
Back
Top