Tuurlijk en gypsyqueen ook in ong. Zelfde outfit. We moeten de naam hoog houden van nozomi.Cageman":38akcwns said:Goed bezigvwbabe84":38akcwns said:Heb mijn outfit al uitgezocht voor het evenement![]()
Wordt een heel kort rokje met mijn nozomi shirt zodat ik jullie een beetje kan promoten. :lol:!
Tenzij er een andere Daytona USA is geregeld komt er een Daytona 2 vanuit het NGC te staan.Jinxz":i5wxxun1 said:NEEEE wat doe je me aan !!
Je noemt daytona USA wat mij denken geeft dat je de daytona 2 hebt vervangen voor Daytona 1?
Je mag van mij in hetzelfde outfitje komen hoorJinxz":3g3mtcbv said:vwbabe84":3g3mtcbv said:Heb mijn outfit al uitgezocht voor het evenement![]()
Wordt een heel kort rokje met mijn nozomi shirt zodat ik jullie een beetje kan promoten. :lol:
Shit, had ik ook in gedachte. Nu moet ik een andere outfit voor mezelf verzinnen!!
Thanks voor het mentale plaatje. Staat nu dus in mijn hersens gegrift. Kost me weer een week om dat uit mijn systeem te krijgenvwbabe84":2wqnbtho said:Je mag van mij in hetzelfde outfitje komen hoorJinxz":2wqnbtho said:Shit, had ik ook in gedachte. Nu moet ik een andere outfit voor mezelf verzinnen!!zal er leuk uitzien.
Cageman":2iwxe1d0 said:Tenzij er een andere Daytona USA is geregeld komt er een Daytona 2 vanuit het NGC te staan.Jinxz":2iwxe1d0 said:NEEEE wat doe je me aan !!
Je noemt daytona USA wat mij denken geeft dat je de daytona 2 hebt vervangen voor Daytona 1?
De Daytona USA in het NGC is gewoon erg gevoelig voor fouten en storingen, dus die verhuis ik liever niet..
Graag gedaan :mrgreen:Cageman":2595wf7e said:Thanks voor het mentale plaatje. Staat nu dus in mijn hersens gegrift. Kost me weer een week om dat uit mijn systeem te krijgenvwbabe84":2595wf7e said:Je mag van mij in hetzelfde outfitje komen hoorJinxz":2595wf7e said:Shit, had ik ook in gedachte. Nu moet ik een andere outfit voor mezelf verzinnen!!zal er leuk uitzien.
![]()
Sexy hoor! Ik heb tegen die tijd mijn nozomi hoodie dus die trek ik wellicht wel aan. Ik moet nog even uitzoeken hoe ik er kom, want ik kom met OV. Is er iemand die vanuit Rotterdam en omstreken er naar toe rijdt? Den Haag kan ook.vwbabe84":1v70j4xf said:Heb mijn outfit al uitgezocht voor het evenement![]()
Wordt een heel kort rokje met mijn nozomi shirt zodat ik jullie een beetje kan promoten. :lol:
Ok, bedankt!Gyruss":25hrbaoy said:Er is een NS station (Hilversum Noord) op 2 minuten afstand van het gebouw.![]()